Gemeente Nederweert - Aanwijzing (plaatsvervangend) klachtcoördinator en (plaatsvervangend) secretaris klachtadviescommissie

Burgemeester en wethouders van de gemeente Nederweert,

overwegende dat het voor een goede waarborging van de afhandeling van klachten op basis van hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht, wenselijk is dat een klachtcoördinator alsmede een secretaris van de klachtadviescommissie aangewezen is;

overwegende dat het in verband met de continuïteit en de flexibiliteit van de klachtafhandeling wenselijk is om plaatsvervangers binnen het team AJBZ van de afdeling Bedrijfsvoering aan te wijzen;

gelet op hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 3, vierde lid, van de “Verordening klachtadviescommissie”;

besluiten:

 

  • met terugwerkende kracht per 1 maart 2021 aan te wijzen als klachtcoördinator, alsmede als secretaris van de klachtadviescommissie:

    Mevr. N. Schroeten;

  • aan te wijzen als plaatsvervangend klachtcoördinator, alsmede als plaatsvervangend secretaris van de klachtadviescommissie;

    Mevr. J van de Gazelle;

    Mevr. M. de Corti;

    Mevr. S. Berger;

    Mevr. L. Janssen.

Nederweert, 22 juni 2021

Met vriendelijke groet,

Burgemeester en wethouders van Nederweert,

De secretaris,

drs. J.C.T. (Johan) Bakens

De burgemeester,

B.M.T.J. (Birgit) Op de Laak

Naar boven