Gemeente Rhenen - Vergadering commissie Bestuur en Financiën

Datum: maandag 25 januari 2021

Aanvang: 19:30 uur (I.v.m. de coronamaatregelen alleen digitaal te volgen op rhenen.raadsinformatie.nl)

Agenda:

1. Opening en vaststellen agenda

2. Mededelingen

3. Raadsplanning Commissie Bestuur en Financiën

4. Inspreekmoment

5. Presentatie Tijdelijke Wet Maatregelen COVID-19

Raadsvoorstellen

6. Eerste wijziging Algemene Plaatselijke Verordening Gemeente Rhenen 2020

7. Zienswijze Kadernota 2022 VRU

8. Wijziging Reglement van Orde en Verordening Raadscommissies

9. Verordening Onderzoeksrecht

10. Sluiting van de vergadering

 

De beleidsdocumenten die besproken worden zijn te vinden op https://rhenen.raadsinformatie.nl/. Door op de agenda te klikken kunt u de stukken van de site afhalen. Als u wilt inspreken over een onderwerp dan kunt u dat tot uiterlijk 12.00 uur op de dag van de vergadering melden bij de griffie. U kunt dit doen via griffie@rhenen.nl of per telefoon op nummer (0317) 681628. De griffie heeft dan voldoende voorbereidingstijd om samen met u te kijken wat voor u de meest praktische manier is om in te spreken.

Naar boven