Besluit tot eerste wijziging van het mandaatregister gemeente Oisterwijk 2018

 

Het college van de gemeente Oisterwijk;

 

Gelet op de budgethoudersregeling Oisterwijk 2021;

 

Besluit vast te stellen de eerste wijziging van het mandaatregister gemeente Oisterwijk 2021.

 

 

 

Artikel I Wijziging register

 

Het mandaatregister gemeente Oisterwijk 2018 wordt als volgt gewijzigd.

 

  • 1.

    Regels 7 en 10 van de mandaatlijst ‘Mandaten gehele organisatie (algemeen) komen als volgt te luiden:

7.

Bevoegdheid tot gunning bij een aanbesteding.

Tevens verlenen volmacht tot het ondertekenen van de overeenkomsten hiertoe.

College/ burgemeester

 

Bedrag > € 100.000 maar onder de Europese drempel aan de gemeentesecretaris/ alg. directeur, directeur, < € 100.000 aan budgethouders, < €50.000 aan projectleider, < €25.000 aan kredietbeheerder.

 

Mits passend binnen de raming in de begroting

10.

Het opdracht geven tot het kopen, huren of leasen van producten of diensten en werken betrekking hebbende op het pakket van de afdeling. Tevens volmacht tot het ondertekenen van de overeenkomsten hiertoe

College/ burgemeester

Bedrag > € 100.000 maar onder de Europese drempel aan de gemeentesecretaris/alg. directeur, directeur, < €100.000 aan budgethouders, < €50.000 aan projectleider, < €25.000 aan kredietbeheerder.

Medewerker buitendienst bij bedragen niet hoger dan € 500

Mits passend binnen de raming in de begroting.

 

Artikel II Inwerkingtreding en vervallen oude verordening

1. Deze wijziging treedt met terugwerkende kracht in werking op 1 januari 2021.

 

 

Aldus vastgesteld in de collegevergadering van 11 mei 2021.

De voorzitter, De secretaris,

Naar boven