GEMEENTE UTRECHT: Kennisgeving voornemen tot wijziging adresgegevens in de basisregistratie personen.

Het college van burgemeester en wethouders heeft de taak ervoor te zorgen dat gegevens in de basisregistratie personen (BRP) actueel, juist, volledig en betrouwbaar zijn. De burger is wettelijk verplicht om binnen vijf dagen na adreswijziging of binnen vijf dagen voor vertrek naar het buitenland hiervan schriftelijk aangifte te doen bij de woongemeente.

Uit onderzoek van de gemeente Utrecht is gebleken dat onderstaande personen niet meer wonen op het adres waar zij volgens de BRP staan ingeschreven. Zij hebben geen aangifte gedaan van adreswijziging of vertrek en het adresonderzoek leverde geen nieuw adres in Nederland op.

Naam

Geboortedatum

Ambtshalve uitschrijven naar

Kaya; T.

22-06-1974

Onbekend

Hangiri; M.

23-12-1979

Onbekend

Hoeksema; I.

19-01-1998

Onbekend

Hogeweg; M.J.

04-10-1987

Onbekend

Andreassi; D.

28-08-1981

Onbekend

Howard; E.L.

26-07-1994

Goot-Brittannië

Popa; F.C.

02-04-1988

Onbekend

Ndokobai Dadak

00-00-1978

Kameroen

Ivanov; G.I.

12-09-1993

Bulgarije

Rommen; H.J.C.

22-08-2000

Onbekend

Bruijnje; J.B.

22-09-1990

Canada

Gu; H.

26-11-1991

China

Heo; S.

18-03-1998

Zuid-Korea

Mustafov; M.S.

04-04-1972

Onbekend

Asadi Alghalandis; H.

31-05-1987

Iran

Baas; A.C.

01-07-1969

Onbekend

Öztürk; E.

28-05-1989

Onbekend

Xu; X.

25-04-2000

Onbekend

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Utrecht is voornemens de bijhouding van de persoonslijsten van deze personen op te schorten. Voor bovengenoemde personen is het voornemen ambtshalve uitschrijven naar 'onbekend' op grond van artikel 2.22 Wet BRP. In het geval dat er voldoende grond is ambtshalve uit te schrijven naar een bekend land, gebeurt dit op grond van artikel 2.21 Wet BRP.

Dit betekent dat zij daardoor niet meer op het adres staan ingeschreven en worden geregistreerd als vertrokken naar een (on)bekend land. Dit kan gevolgen hebben voor bijvoorbeeld een uitkering, ziektekostenverzekering, het aanvragen van een rijbewijs of paspoort en de opbouw van AOW.

Belanghebbenden kunnen als zij het niet eens zijn met dit voornemen, binnen vier weken na publicatie van dit voornemen hun zienswijze schriftelijk of mondeling kenbaar maken bij het college van burgemeester en wethouders via onderstaande contactgegevens:

Per mail: adresonderzoek@utrecht.nl.

Per post: Publiekszaken adresonderzoek Postbus 5000 3502 JA Utrecht.

Telefonisch: 030-2861776.

U mag zelf een zienswijze indienen. Ook kunt u iemand machtigen (advocaat of een derde) om dit voor u te doen, maar dit is niet verplicht.

Hoogachtend,

Utrecht, 15 januari 2021.

Het college van burgemeester en wethouders van Utrecht,

Namens deze:

Senior Adresonderzoeker gemeente Utrecht.

Naar boven