GEMEENTE UTRECHT: Kennisgeving beslissing tot wijziging adresgegevens in de basisregistratie personen.

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Utrecht maakt bekend dat van de volgende personen is besloten de bijhouding van de persoonslijsten van deze personen op te schorten. Dit gebeurt op grond van artikel 2.22 Wet BRP wanneer geen nieuw adres bekend is en op grond van artikel 2.21 Wet BRP wanneer het aannemelijk is dat betrokkene is vertrokken naar een bepaald land. Dit betekent dat zij met ingang van 11 december 2020, publicatiedatum van het voornemen, niet meer op het adres staan ingeschreven en worden geregistreerd als vertrokken naar een (on)bekend land.

Uit onderzoek van de gemeente Utrecht is gebleken dat onderstaande personen niet meer wonen op het adres waar zij volgens de BRP staan ingeschreven. Zij hebben geen aangifte gedaan van adreswijziging of vertrek en het adresonderzoek leverde geen nieuw adres in Nederland op.

Naam

Geboortedatum

Ambtshalve uitschrijven naar

Sullivan; C.J.

30-10-1956

Onbekend

Leenders; M.C.J.G.

15-11-1979

Onbekend

Tamaki; H.

11-03-1952

Japan

Giosmas; D.

18-09-1981

Onbekend

Aldea; N.

28-03-1995

Roemenië

Visconti; A.

13-03-1990

Onbekend

Semwal; S.

01-05-1993

India

Rojo Martin; E.

22-01-1991

Spanje

Araújo Figueiredo de Almeida; A.R.

07-03-1995

Portugal

Conesa I Oliva; P.

22-02-1994

Spanje

Antenucci; C.

17-06-1993

Italië

Dimitrov; B.S.

05-11-1998

Onbekend

Arjona Quintero; J.E.

18-12-1995

Colombia

Fell; C.A.C.

19-02-1993

Verenigde Staten van Amerika

Maddah; N.

18-09-1978

Iran

Foetz; A..

11-03-1997

Luxemburg

Raj; S.

06-08-1986

Onbekend

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Utrecht heeft besloten de bijhouding van de persoonslijsten van deze personen op te schorten. Voor bovengenoemde personen is het voornemen ambtshalve uitschrijven naar 'onbekend' op grond van artikel 2.22 Wet BRP. In het geval dat er voldoende grond is ambtshalve uit te schrijven naar een bekend land, gebeurt dit op grond van artikel 2.21 Wet BRP.

Als u vindt dat het besluit onjuist is, dan kunt u bezwaar maken. U kunt uw bezwaar digitaal indienen. Daarvoor kunt u alleen gebruik maken van het door de gemeente beschikbaar gestelde digitale formulier. Dit vindt u op www.utrecht.nl/bezwaar. U kunt het bezwaar niet per e-mail insturen. Maakt u liever per brief bezwaar, dan kunt u uw bezwaarschrift sturen aan de Gemeente Utrecht. Het adres is:

Gemeente Utrecht

Interne Bedrijven, Juridische Zaken

Postbus 16200 3500 CE UTRECHT

Zorg ervoor dat u het bezwaarschrift indient binnen zes weken na de dag waarop dit besluit bekend is gemaakt. Daarmee voorkomt u dat wij uw bezwaarschrift niet meer kunnen behandelen.

In het bezwaarschrift neemt u in ieder geval op:

- uw naam, adres, datum en handtekening; graag ook het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent;

- een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift is gericht; vermeld hierbij de publicatiedatum en het kenmerk van dat besluit of stuur een kopie daarvan mee;

- de reden waarom u vindt dat het besluit onjuist is.

Hoogachtend,

Utrecht, 15 januari 2021.

Het college van burgemeester en wethouders van Utrecht,

Namens deze:

Senior Adresonderzoeker gemeente Utrecht.

Naar boven