Tweede wijzigingsbesluit Mandaat- en volmachtbesluit gemeente Schouwen-Duiveland 2020

Het college van burgemeester en wethouders respectievelijk de burgemeester van de gemeente Schouwen-Duiveland, ieder voor zover het de eigen bevoegdheden betreft;

 

Overwegende dat;

  • het college van burgemeester en wethouders respectievelijk de burgemeester op 10 december 2019 het Mandaat- en volmachtbesluit gemeente Schouwen-Duiveland 2020 heeft vastgesteld;

  • In de praktijk is gebleken dat dit besluit op onderdelen aanpassing behoeft;

 

Gelet op de Gemeentewet, artikel 60 derde lid Boek 3 Burgerlijk Wetboek, en afdeling 10.1.1. van de Algemene wet bestuursrecht;

 

besluit vast te stellen:

 

het Tweede wijzigingsbesluit Mandaat- en volmachtbesluit gemeente Schouwen-Duiveland 2020.

 

Artikel I Wijziging besluit

Het Mandaat- en volmachtbesluit gemeente Schouwen-Duiveland 2020 wordt als volgt gewijzigd:

 

  • A.

    Artikel 1 lid 4 komt te luiden: “Indien een mandaat of volmacht aan de afdelingshoofden is toegekend, geldt het mandaat of de volmacht ook voor het hoofd UOR, het hoofd Reiniging en het hoofd Loket Samenleving en Zorg, tenzij anders is vermeld.

  •  

  • B.

    Bij de omschrijving van de bevoegdheid van mandaat nummer 6 van bijlage 1d (overige mandaten hele organisatie) wordt het woord “Uitvoeringswet” tussen haakjes geplaatst.

  •  

  • C.

    De tekst bij de specifieke bepalingen van mandaat nummer 6 van bijlage 1 d (overige mandaten hele organisatie) wordt geschrapt.

  •  

  • D.

    De gemandateerde van mandaat nummer 14 van bijlage 1d (overige mandaten hele organisatie) wordt gewijzigd in “medewerker kabinet en representatie” (in plaats van gemeentesecretaris).

  •  

  • E.

    De mandaten nummer 7, 8 en 11 van bijlage 3 (Mandaten- en volmachtenlijst afdeling Bedrijfsvoering 2) worden vernummerd naar nummer 4 respectievelijk 5 respectievelijk 6.

  •  

  • F.

    De gemandateerde van mandaat nummer 36 van bijlage 4 (Mandaten- en volmachtenlijst afdeling Ruimte en Milieu) wordt gewijzigd in “medewerker APV” (in plaats van coördinator).

  •  

  • G.

    In de omschrijving van mandaat nummer 8 van bijlage 5 (Mandaten- en volmachtenlijst afdeling Openbare Werken) worden de woorden “, opleggen bouwstop e.d.” geschrapt.

  •  

  • H.

    Bij de omschrijving van de bevoegdheid van mandaat nummer 13 van bijlage 6a (Mandaten- en volmachtenlijst afdeling Werken, wonen, leven wordt het woord “Benoeming” vervangen door “Aanwijzing”.

  •  

  • I.

    Bij de omschrijving van de bevoegdheid van mandaat nummer 14 van bijlage 6a (Mandaten- en volmachtenlijst afdeling Werken, wonen, leven wordt het woord “Benoeming” vervangen door “Aanwijzing”.

Artikel II Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na die van bekendmaking.

 

Artikel III Citeertitel

Dit wijzigingsbesluit wordt aangehaald als “Tweede wijzigingsbesluit mandaat- en volmachtbesluit gemeente Schouwen-Duiveland 2020”.

 

 

Vastgesteld door burgemeester en wethouders van Schouwen-Duiveland in hun vergadering van 17 maart 2020.

De secretaris de burgemeester

M.K. van den Heuvel, G.C.G.M. Rabelink,

Vastgesteld door de burgemeester van Schouwen-Duiveland op 17 maart 2020.

de burgemeester,

G.C.G.M. Rabelink

Naar boven