Wijziging regeling beheer en toezicht Basisregistratie Personen 2019 gemeente Beekdaelen

Beslispunten

In te stemmen met:

  • 2.

    Vaststelling van de nieuwe bijlage 2 behorend bij de regeling beheer- en toezicht Basisregistratie Personen 2019 gemeente Beekdaelen

 

Bijlage 2: Aanwijzing van beheerfunctionarissen door burgemeester en wethouders

Op grond van artikel 1 van de Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen 2019 gemeente Beekdaelen zijn op 20-10-2020 de navolgende beheerfunctionarissen aangewezen:

Informatiebeheer

Als informatiebeheerder is aangewezen:

mevrouw Y. Kusters, Afdelingsmanager Publieksdiensten

Als plaatsvervanger is aangewezen:

mevrouw S. Troisfontaine, Afdelingsmanager Sociaal

Privacy beheer

Als privacy beheerder is aangewezen:

de heer M. Richter, afdeling Bedrijfsvoering

Als plaatsvervanger is aangewezen:

de heer C. Creemers, medewerker beleidsuitvoering Publieksdiensten

de heer K. Nonnekes, medewerker beleidsuitvoering Publieksdiensten

Beveiligingsbeheer

Als beveiligingsbeheerder is aangewezen:

de heer M. van den Oever, afdeling Bedrijfsvoering

Als plaatsvervanger is aangewezen:

mevrouw A. Baggen, afdeling Bedrijfsvoering

Toezicht

Als toezichthouder is aangewezen:

de heer K. Nonnekes, medewerker beleidsuitvoering Publieksdiensten

Als plaatsvervangers zijn aangewezen:

de heer R. Wijenbergh, afdeling Ruimte

mevrouw P. Meuwissen, afdeling Publieksdiensten

Control

Als controller informatiebeveiliging is aangewezen:

de heer J. Wilhelm, afdeling Concernstaf

Als plaatsvervanger is aangewezen:

vacature

 

Als controller gegevensbescherming is aangewezen:

mevrouw I. Teunissen, afdeling Concernstaf

Als plaatsvervanger is aangewezen:

Vacature

Systeembeheer

Als systeembeheerders zijn aangewezen:

systeembeheerders van Parkstad-IT. systeembeheerders van leverancier SAAS-toepassing

 

Beekdaelen, 20-10-2020

 

Burgemeester en wethouders van de gemeente Beekdaelen,

 

De secretaris,

Mevr. mr. N.M.A. Ramaekers

 

De burgemeester,

Dhr. ing. E. Geurts

 

 

Bijlage 3: Aanwijzing van beheerfunctionarissen door de informatiebeheerder

 

Op grond van artikel 2 van de Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen 2019 gemeente Beekdaelen zijn op 20-10-2020 de navolgende beheerfunctionarissen aangewezen:

Gegevensbeheer

Als gegevensbeheerder BRP is aangewezen:

de heer C. Creemers, Medewerker beleidsuitvoering Publieksdiensten

Als plaatsvervangers zijn aangewezen:

mevrouw L. Caubo, Medewerker Publiek I

vacature

Applicatiebeheer

Als applicatiebeheerder BRP is aangewezen:

de heer M. Fransen

Als plaatsvervanger is aangewezen:

de heer N. Barski

Fraudecoördinator

Als fraudecoördinator BRP zijn aangewezen:

mevrouw L. Caubo, Medewerker Publiek I

aandachtsgebied Identiteit

de heer K. Nonnekes, Medewerker beleidsuitvoering Publieksdiensten

aandachtsgebied Adressen

Gegevensverwerking

Als gegevensverwerkers worden alle medewerkers van Afdeling Publieksdiensten team Burgerzaken aangewezen.

Afnemen verklaringen artikel 2.8, lid 2 van de Wet basisregistratie personen

De bevoegdheid tot het namens het college van burgemeester en wethouders afnemen van de in artikel 2.8, lid 2, onder sub e, van de Wet basisregistratie personen, bedoelde verklaring wordt toegekend aan:

De medewerkers beleidsuitvoering publieksdiensten en de medewerkers Publiek I.

 

Beekdaelen, 20-10-2020

 

De informatiebeheerder,

 

Mevr. Y. Kusters

 

Beekdaelen, 20-10-2020

Burgemeester en wethouders van de gemeente Beekdaelen,

De secretaris,

Mevr. mr. N.M.A. Ramaekers

De burgemeester,

Dhr. ing. E. Geurts

Naar boven