Gemeenteblad van Borne
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Borne | Gemeenteblad 2020, 214465 | Overige besluiten van algemene strekking |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Borne | Gemeenteblad 2020, 214465 | Overige besluiten van algemene strekking |
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Borne houdende regels omtrent de structuur van de gemeentelijke organisatie (Organisatiebesluit Gemeente Borne juni 2020)
Het College van Burgemeester en Wethouders (hierna te noemen college) van de gemeente Borne, gelet op artikel 160 lid 1 sub c (de organisatie) en paragraaf 2 en 3 (de secretaris) van de Gemeentewet en de artikelen van de financiële verordening ex artikel 212 Gemeentewet;
Met inachtneming van besluitvorming in de zomer van 2020, betreffende de ontwikkelingen in de top van de ambtelijke organisatie en gevoelde urgentie om te komen tot versterkte aansturing is het op 1 april 2020 van kracht geworden Organisatiebesluit op het punt van de tweehoofdige directie herzien en vervalt per vaststellingsdatum van dit nu voorliggende Organisatiebesluit gemeente Borne juni 2020.
Het college van B&W besluit vast te stellen:
HOOFDSTUK 4. DIRECTIE EN MANAGEMENT
Artikel 6. Vervanging gemeentesecretaris / algemeen directeur en de directeur bedrijfsvoering
De gemeentesecretaris wordt tijdens zijn afwezigheid waargenomen door een loco-secretaris.
De rol van algemeen directeur wordt tijdens zijn afwezigheid waargenomen door een loco-secretaris.
De directie vormt tezamen met de door haar benoemde teamleiders het managementteam. De leden van het managementteam verrichten hun werkzaamheden onder verantwoordelijkheid van de directie. De algemeen directeur fungeert als voorzitter van het managementteam. In de besturingsfilosofie is de opdracht voor het managementteam uitgewerkt.
HOOFDSTUK 4. VERHOUDING MET BESTUURSORGANEN
Artikel 11. Informatie en advies
Een verzoek van een raadslid om informatie wordt behandeld overeenkomstig hetgeen ter zake door de raad bij verordening ex artikel 33 Gemeentewet is bepaald.
Artikel 12. Ambtelijke bijstand
Een verzoek van een raadslid om advies of ambtelijke bijstand wordt behandeld overeenkomstig hetgeen ter zake door de raad bij verordening ex artikel 33 Gemeentewet is bepaald.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2020-214465.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.