Gemeente Heusden - VERTROKKEN NAAR ONBEKENDE BESTEMMING

 

 

De personen hieronder genoemd wonen niet meer op het adres waar zij volgens de basisregistratie personen (BRP) staan ingeschreven. Dit blijkt uit onderzoek van het cluster Burgerzaken van de gemeente Heusden. Het college heeft besloten de persoonslijsten van deze personen niet meer bij te houden. Daardoor staan zij officieel niet meer op dat adres ingeschreven.

 

Uitschrijving kan tot gevolg hebben dat men geen documenten (reisdocumenten, rijbewijs) meer kan aanvragen. Ook huurtoeslag, zorgtoeslag, kinderbijslag of andere vorm van een uitkering of financiële ondersteuning, kunnen worden stopgezet. Daarnaast kan het gevolgen hebben voor de opbouw van AOW. Het is belangrijk om altijd op het juiste adres ingeschreven te staan.

 

Geslachtsnaam en voorletters

Geboortedatum

Adres

Datum besluit

Zaaknummer

----

----

----

----

----

Socha, K.D.

3 januari 1997

Onze Lieve Vrouweschutsstraat 4, Vlijmen

10 juni 2020

622197

Socha, I.

1 juli 1976

Onze Lieve Vrouweschutsstraat 4, Vlijmen

10 juni 2020

622200

Przebieracz, P.S

10-10-1985

Mariëndonkstraat 1, Elshout

11 juni 2020

627433

Oros, D.R.

27-03-1988

De Hoeven 61, Haarsteeg

11 juni 2020

627028

Pîrvu, G.

18-08-1983

De Hoeven 61, Haarsteeg

11 juni 2020

627028

Ghinea, I.

18-08-1977

De Hoeven 61, Haarsteeg

11 juni 2020

627028

Centeri, C.O.

29-10-1970

De Hoeven 61, Haarsteeg

11 juni 2020

626829

Luczak, S.J.

13-08-1986

De Akker 53, Vlijmen

11 juni 2020

623518

 

BEZWAAR

Bent u het niet eens met het besluit, dan kunt u daartegen binnen zes weken na de dag van deze publicatie een bezwaarschrift indienen

 

U kunt alleen op deze 2 manieren bezwaar maken:

  • Online via de website www.heusden.nl (u kunt inloggen met uw DigiD)

  • U kunt uw bezwaar ook per post sturen naar Gemeente Heusden, Postbus 41, 5250 AA Vlijmen

 

In het bezwaarschrift moet in ieder geval staan:

  • 1.

    uw naam en adresgegevens;

  • 2.

    datum waarop u het bezwaarschrift indient;

  • 3.

    een omschrijving of een kopie van het besluit waar u het niet mee eens bent;

  • 4.

    de redenen van het bezwaar;

  • 5.

    uw handtekening. Verstuurt u het bezwaarschrift digitaal dan is uw DigiD uw digitale handtekening.

Daarnaast kunt u aangeven of u wilt worden gehoord.

 

Meer informatie

Graag bij uw schriftelijke reactie het zaaknummer vermelden.

Voor vragen kunt u contact opnemen met het cluster Burgerzaken van de gemeente Heusden, telefoon: (073) 513 1789.

Naar boven