Beschikking ambtshalve uitschrijving uit basisregistratie personen

 

Personen ingeschreven op puntadres

Onderstaande personen zijn officieel ingeschreven op een zogenoemd ‘puntadres’ in de Basisregistratie Personen (BRP). Dat doen we omdat de gemeente geen informatie heeft over het huidige woonadres.

Een puntadres is een ‘fictief adres’; een adres dat niet bestaat. Deze inschrijving is tijdelijk totdat wij weten wat hun nieuwe adres is. Wanneer iemand staat ingeschreven op een fictief adres, is er een kans dat hij/zij in die periode minder uitkering of toeslagen ontvangt. Of dat een vergunningaanvraag stil komt te staan. Het doorgeven van een nieuw adres is daarom erg belangrijk.

 

Wettelijk toegestaan

Uit onderzoek is gebleken dat de genoemde personen niet hebben voldaan aan de verplichtingen om zich binnen 4 weken vóór de adreswijziging tot 5 dagen ná de adreswijziging niet het nieuwe adres hebben doorgegeven aan de gemeente waar zij wonen. De gemeente mag deze lijst publiceren, omdat we hen niet kunnen bereiken.

 

Naam  

Geboren

Uitgeschreven per

G. Teixeria Da Silva

22-12-2005

08-10-2019

S.D. Amelo

30-06-1996

09-10-2019

K. Kaniadakis

30-08-1994

14-10-20219

A. Hajjaji

15-09-1985

17-10-2019

P. Ibrahim Bagaza

07-02-1992

17-10-2019

C. Promprasert

28-01-1977

05-08-2019

K. Kałuża

02-05-1993

18-04-2019

R.S.A. de Randamie

06-01-1995

23-07-2019

J. Arevalo Correa

05-08-1990

17-10-2019

S.J. Dollart

21-07-1991

18-10-2019

C.B. Tanase

26-04-1996

05-11-2019

A. Ferencz

23-09-2005

19-10-2019

 

Contact met gemeente

Staat uw naam genoemd of weet u waar (een van de) personen verblijven? Neem dan contact op met de afdeling Burgerzaken van de gemeente Almere via telefoonnummer 14 036 of per e-mail info@almere.nl

 

Bezwaar indienen

Wilt u bezwaar maken? Dan kan dat binnen 6 weken en zowel digitaal als per post. Digitaal kan dat via het e-formulier op almere.nl/burgerzaken. U moet dan wel beschikken over DigiD. Wilt u als organisatie/advocaat bezwaar indienen, dan moet u gebruik maken van eHerkenning. Wil u het bezwaarschrift per post indienen, dan kunt u het sturen naar:

Gemeente Almere

t.a.v. Bezwaarschriftencommissie

Postbus 200

1300 AE Almere

Vermeld in het bezwaarschift uw naam, adres, datum, handtekening, een omschrijving van het besluit (of een kopie van het besluit) waartegen het bezwaar is gericht en de reden waarom u het niet eens bent met dit besluit.

Met het indienen van een bezwaarschrift wordt het besluit niet uitgesteld. Als dat wel moet spoed nodig is, dan kan een voorlopige voorziening worden aangevraagd via de voorzieningenrechter van de Rechtbank Midden-Nederland, Afdeling Bestuursrecht, o.v.v. voorlopige voorzieningen, postbus 16005, 3500 DA Utrecht. Hier zijn kosten aan verbonden.

 

Berichtenbox MijnOverheid

Let op: Heeft u een geactiveerd account op de Berichtenbox van MijnOverheid? Dan worden de ontvangstbevestigingen via de Berichtenbox verstuurd. Houd deze daarom goed in de gaten. Meer informatie over het aansluiten op de Berichtenbox van MijnOverheid vindt u op https://mijn.overheid.nl

 

Wettelijk besluit

De informatie in het artikel hierboven is gebaseerd op de volgende wetsartikelen:

• Artikel 2.38, wet BRP.

• Artikel 2.39, wet BRP.

• Artikel 3.41, lid 2 wet ABW.

 

Naar boven