Besluit algemeen belang afvalinzameling basisscholen, gemeente Hoogeveen

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Hoogeveen maakt bekend dat de gemeenteraad op 23 april 2020 een besluit in het kader van het algemeen belang heeft genomen, ingevolge art. 25h van de Mededingingswet. Het gaat hierbij om de economische activiteit van het inzamelen van gescheiden afvalstromen bij basisscholen in de gemeente Hoogeveen. Restafval is hiervan uitgezonderd. Dit besluit geldt tot en met 31 december 2024, om te waarborgen dat (economische) belangen in de toekomst niet onevenredig geraakt worden. Conform het bepaalde in de Algemene wet bestuursrecht wordt het besluit van de gemeenteraad van Hoogeveen van 23 april 2020 gepubliceerd. Het besluit ligt ter inzage van 7 mei 2020 tot en met 17 juni 2020. Elke belanghebbende kan gedurende deze bezwaartermijn schriftelijk bezwaar tegen het besluit indienen bij burgemeester en wethouders van de gemeente Hoogeveen, Postbus 20.000, 7900 PA Hoogeveen. Voor mondelinge zienswijzen kunt u een afspraak maken met H. Dolfing van de afdeling Economie, Ruimtelijke Ontwikkeling en Duurzame Leefomgeving via tel. 14 0528.

 

Naar boven