Gemeenteblad van Vaals
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Vaals | Gemeenteblad 2020, 104862 | Overige besluiten van algemene strekking |
Zoals bouwplannen en verkeersmaatregelen.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Vaals | Gemeenteblad 2020, 104862 | Overige besluiten van algemene strekking |
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Vaals houdende regels omtrent delegatie en mandaat BRP (Delegatie- en Mandaatbesluit Wet basisregistratie adressen en gebouwen gemeente Vaals)
Burgemeester en Wethouders van Vaals
gelet op afdeling 10.1.1 en 10.1.2 van de Algemene wet bestuursrech;
het navolgende Delegatie- en Mandaatbesluit Wet basisregistratie adressen en gebouwen gemeente Vaals vast te stellen en de bevoegdheid tot het aanwijzen van ambtenaren voor de uitvoering van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen en overige van toepassing zijnde verordeningen te delegeren aan het Dagelijks Bestuur van Het Gegevenshuis.
Artikel 1 Delegatie aangewezen ambtenaren
Als ambtenaar belast met het afbakenen van panden en verblijfsobjecten en het benoemen en afbakenen van standplaatsen en ligplaatsen, zoals bedoeld in artikel 6 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen en overige van toepassing zijnde verordeningen, is aangewezen: het Dagelijks Bestuur van Het Gegevenshuis.
Mandaat wordt verleend aan de algemeen directeur/secretaris van Het Gegevenshuis voor:
Het ontvangen, doorgeleiden en afhandelen van meldingen zoals bedoeld in artikel 37 en verzoeken zoals bedoeld in artikel 38 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen, inclusief de verwerking daarvan zoals bedoeld in de artikelen 31, 39, 40 en 41 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen;
Het ingevolge artikel 42 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen één maal per jaar controleren van de inrichting en werking van de basisregistratie alsmede de verwerking van gegevens in de basisregistratie; en het zenden van een afschrift van de controleresultaten aan het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties;
Het verlenen van onder mandaat aan medewerkers van Het Gegevenshuis, die in een gezagsverhouding onder de algemeen directeur/secretaris functioneren, is toegestaan.
Het mandaat als bedoeld in artikel 2 wordt uitgeoefend met inachtneming van de tussen de gemeente Vaals en Het Gegevenshuis gesloten dienstverleningsovereenkomst en in overeenstemming met de ter zake geldende wet- en regelgeving.
Artikel 6 Toezicht en rapportage
De algemeen directeur/secretaris draagt zorg voor een deugdelijke registratie van de in het mandaat en onder mandaat genomen besluiten. Aan de hand van de registratie stelt de algemeen directeur/secretaris periodiek een rapportage op over de uitoefening van de gemandateerde bevoegdheid en brengt deze rapportage ter kennis van het College van Burgemeester en Wethouders.
Kopieer de link naar uw clipboard
zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2020-104862.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.