Gemeenteblad van Gooise Meren

Datum publicatieOrganisatieJaargang en nummerRubriek
Gooise MerenGemeenteblad 2019, 96076Beschikkingen | afhandeling



Verleende omgevingsvergunning Jacob Obrechtlaan 14 te Bussum

 

De gemeente heeft op 10 april 2019 een besluit genomen op de aanvraag met zaaknummer HZ_WABO-19-0390 voor het uitbreiden van de woning aan de achter- en linkerzijgevel, het plaatsen van dakramen in het voor, achter- en zijdakvlak alsmede het verwijderen van een draagmuur op locatie Jacob Obrechtlaan 14 te Bussum.

Bezwaar

Een belanghebbende kan binnen 6 weken na de bekendmaking (dat is de datum van verzending aan aanvrager) van een besluit bezwaar maken bij burgemeester en wethouders, postbus 6000, 1400 HA Bussum.

In het bezwaarschrift vermeldt u uw naam, adres, de omschrijving van het besluit en de reden waarom u het niet eens bent met het besluit. Vergunningen voor het wijzigen van een monument en kapvergunningen (met uitzondering van noodkap) treden doorgaans pas in werking na afloop van de bezwaartermijn. Datzelfde geldt voor vergunningen van rechtswege.

Alle andere vergunningen treden direct na bekendmaking in werking, ook al wordt er bezwaar gemaakt. Er is geen schorsende werking. Als u wilt dat de vergunning gedurende het bezwaar niet in werking treedt, kunt u een voorlopige voorziening vragen.

Het adres is: de voorzieningenrechter van de rechtbank Midden-Nederland, afdeling Bestuursrecht, o.v.v. voorlopige voorzieningen, Postbus 16005, 3500 DA UTRECHT. Aan de procedure voor een voorlopige voorziening zijn kosten verbonden (griffierecht). De actuele bedragen kunt u opvragen bij de rechtbank of via www.rechtspraak.nl.

Informatie en Inzage:

Voor informatie kunt u op werkdagen telefonisch, van 8.30 – 13.00 uur, contact opnemen met de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving op telefoonnummer 035 207 00 00. Via de website van onze gemeente kunt u een afspraak maken voor een baliebezoek. Kies als activiteit "omgevingsvergunning inzien". Tevens zijn de stukken met betrekking tot het bovengenoemde besluit op te vragen via de gemeentelijke website https://gooisemeren.nl/bouwen-en-slopen/bouwtekeningen (o.v.v. het zaaknummer).

Openingstijden balie Vergunningen, Toezicht en Handhaving:

Maandag: 8:30 – 13:00 uur

Dinsdag en woensdag: 8:30 – 17:00 uur

Donderdag: 8:30 – 12:00 uur

Vrijdag: 8:30 – 13:00 uur

Afspraak via website: https://afspraak.gooisemeren.nl/Internetafspraken