Periodieke wijziging mandaatregister dagelijks bestuur stadsdeel Zuid, gemeente Amsterdam

Het dagelijks bestuur besluit

 

  • 1.

    Het besluit ‘Aanpassing mandaatbesluit ivm oprichting directie Stadswerken en enkele technische wijzigingen’ van 17 juli 2018 in te trekken;

  • 2.

    Ondermandaat te verlenen aan de directeur Stadswerken en de directeur Verkeer & Openbare Ruimte voor de bevoegdheden zoals opgenomen in bijgaand mandaatregister;

  • 3.

    De aan de afdelings- en teammanagers Schoon & Heel verleende ondermandaten te laten vervallen;

  • 4.

    Ondermandaat te verlenen aan de medewerkers van stadsdeel Zuid en de directeur van het Juridisch Bureau voor de bevoegdheden zoals opgenomen in bijgaand mandaatregister;

  • 5.

    Het mandaatregister conform de bovenstaande beslispunten te wijzigen en in het register de term ‘rve-manager’ te vervangen door de term ‘directeur’;

  • 6.

    De d.d. 31 mei 2018 en 2 november 2018 door de burgemeester en het College bekendgemaakte wijzigingen van het bevoegdhedenregister door te voeren in het mandaatregister zoals opgenomen in bijgaand mandaatregister;

  • 7.

    De beslispunten 2 en 3 in werking te laten treden de dag na publicatie van dit besluit en terug te laten werken tot 1 september 2018;

  • 8.

    Beslispunt 4 in werking te laten treden de dag na publicatie van dit besluit en terug te laten werken tot 27 maart 2018.

Naar boven