Akkoordverklaring geautomatiseerde gegevensverstrekking door de Belastingdienst 2019 gemeente Molenlanden

 

In verband met de invordering van gemeentelijke belastingen wenst de gemeente

Molenlanden gebruik te maken van de mogelijkheden tot geautomatiseerde gegevensverstrekking door de Belastingdienst. De gemeente is zich er daarbij van bewust dat de Belastingdienst voor het verkrijgen van werkgeversgegevens, gegevens kentekenregister, en bankrekeningnummers afhankelijk is van de opgaaf van derden en dat de gegevens door het tijdsverloop tussen belastingjaar en gegevensverstrekking kunnen zijn verouderd.

 

Door ondertekening van deze akkoordverklaring stemt de gemeente in met de Algemene Afspraken die ten behoeve van de gegevensverstrekking zijn opgesteld.

 

In verband met de gegevensverstrekking treedt als contactpersoon van de gemeente op:

 

Naam: de heer Robert van Oenen

Functie: Medewerker Belastingen

 

De gemeente maakt gebruik van een extern invorderingsbureau: ja/nee

Zo ja, welk bureau:

 

Naam: Mandaat B.V. (handelend onder de naam Cannock Chase Public)

Adres: Klepperheide 3

Woonplaats: 6651 KM Druten

 

Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2019.

Aldus vastgesteld in de collegevergadering van 8 januari 2019.

Het college van burgemeester en wethouders,

de secretaris

drs. F. Jonker

de burgemeester

D.R. van der Borg

Naar boven