Verordening tot 2e wijziging van de Verordening op de heffing en de invordering van leges 2019, gemeente Krimpen aan den IJssel

De raad van de gemeente Krimpen aan den IJssel;

 

Gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 22-1-2018

 

besluit:

 

Vast te stellen de volgende verordening:

 

Verordening tot 2e wijziging van de Verordening op de heffing en de invordering van leges 2019

Artikel I  

Titel 1 Hoofdstuk 12.2 van de tarieventabel behorende bij de legesverordening 2019 wordt vervangen door:  

 

 

Hoofdstuk 12 Verkeer en vervoer  

 

Het tarief voor het in behandeling nemen van een aanvraag:

 

12.2 

tot het verkrijgen van een gehandicaptenparkeerkaart als bedoeld in artikel 49 van het Besluit administratieve bepalingen inzake het wegverkeer, waarbij medisch advies noodzakelijk is, bedraagt

 

130,50

12.2.1 

tot het verkrijgen van een gehandicaptenparkeerkaart als bedoeld in artikel 49 van het Besluit administratieve bepalingen inzake het wegverkeer, waarbij geen medisch advies noodzakelijk is, bedraagt

 

 €

 

57,00

12.2.2 

tot het verkrijgen van een van een duplicaat gehandicaptenparkeerkaart als bedoeld in 12.2 na vermissing, bedraagt 

 

 

94,35

12.2.3 

tot het verkrijgen van een van een duplicaat gehandicaptenparkeerkaart als bedoeld in 12.2.1 na vermissing, bedraagt

   

   

57,00

Artikel II  

  • 1.

    Deze verordening treedt in werking met ingang van de eerste dag na die van de bekendmaking, met dien verstande dat de onderdelen die ingevolge deze verordening worden gewijzigd van toepassing blijven op de belastbare feiten die zich voor de in het tweede lid bedoelde datum van ingang van de heffing hebben voorgedaan.

  • 2.

    De datum van ingang van de in artikel I genoemde heffing is 18 maart 2019.

Aldus besloten door de raad van de gemeente Krimpen aan den IJssel in zijn openbare

vergadering 7 maart 2019

Voorzitter

M.W. Vroom

griffier

M. Verhoev

Naar boven