Wijziging van de regeling Flexibele Werktijden en Verlof, gemeente Nissewaard

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Nissewaard;

  • -

    gelet op het gestelde in artikel 160, eerste lid, aanhef en onder c, van de Gemeentewet;

  • -

    gezien de instemming van de Ondernemingsraad;

besluit

 

de volgende verordening vast te stellen:

Artikel I  

De regeling Flexibele Werktijden en Verlof wordt als volgt gewijzigd:

 

Artikel 5:1 Registratie wordt als volgt gewijzigd en komt te luiden:

Artikel 5:1 Registratie

Lid 1

De ambtenaar registreert in het aanwezigheid- en tijdsregistratiesysteem:

 

  • a.

    het betreden en verlaten van de werklocaties,

  • b.

    de opname van verlof- en compensatie-uren en

  • c.

    overige afwezigheidredenen, zoals opgenomen in het aanwezigheid- en tijdsregistratiesysteem.

Lid 2

De ambtenaar registreert zijn aan- of afwezigheid, bedoeld in het vorige lid, na verkregen toestemming van de werkgever. Als de werkgever de registratie wijzigt, dan is de ambtenaar daaraan gebonden.

Artikel II  

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking in het gemeenteblad en zij werkt terug tot en met 1 januari 2019.

 

 

Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van Nissewaard d.d. 19 februari 2019,

de secretaris,

M.L.M. Weerts 

de burgemeester,

F. van Oosten

Naar boven