Tweede wijziging Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente De Ronde Venen 2014

Het college van burgemeester en wethouders van gemeente De Ronde Venen heeft tijdens de vergadering van 29 januari 2019 besloten tot vaststelling van een nieuwe Bijlage 1 (Besluit tot aanwijzing van beheerfunctionarissen door burgemeester en wethouders) behorend bij de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente De Ronde Venen 2014 en tot het tegelijkertijd intrekken van de tot op dat moment geldende Bijlage 1, vastgesteld op 26 september 2017.

 

Vervolgens heeft de Informatiebeheerder op 29 januari 2019 besloten tot vaststelling van een nieuwe Bijlage 2 (Besluit tot aanwijzing van beheerfunctionarissen door de informatiebeheerder) behorend bij de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente De Ronde Venen 2014 en tot het tegelijkertijd intrekken van de tot op dat moment geldende Bijlage 2, vastgesteld op 26 september 2017.

De op 29 januari 2019 vastgestelde Bijlagen luiden als volgt:

Bijlage 1.

Besluit tot aanwijzing van beheerfunctionarissen door burgemeester en wethouders

 

Op grond van artikel 2, van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen zijn de navolgende beheerfunctionarissen aangewezen:

Informatiebeheer

Als informatiebeheerder is aangewezen Irma de Groot

Als plaatsvervanger is aangewezen Ans Helling

Privacy beheer

Als privacy beheerder is aangewezen Jonalynn Landstra

Als plaatsvervanger is aangewezen Desmond Ywema

Beveiligingsbeheer

Als beveiligingsbeheerder is aangewezen Irma de Groot

Als plaatsvervanger is aangewezen Ans Helling

Systeembeheer

Als systeembeheerder is aangewezen Hans Donders

Als zijn plaatsvervanger is aangewezen Joost Erftemeijer

Toezicht

Als toezichthouder zijn aangewezen alle medewerkers Burgerzaken

Control

Als controller informatiebeveiliging is aangewezen Monique Treur

Als haar plaatsvervanger is aangewezen (vacant)

 

De Ronde Venen, 29 januari 2019

 

Burgemeester en wethouders van de Ronde Venen.

De burgemeester,

Maarten Divendal

 

De secretaris,

Lilian Scheurs

Bijlage 2.

Besluit tot aanwijzing van beheerfunctionarissen door de informatiebeheerder

 

Op grond van artikel 3, van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen zijn de navolgende beheerfunctionarissen aangewezen:

Gegevensbeheer

Als gegevensbeheerder BRP is aangewezen Ans Helling

Als plaatsvervanger is aangewezen Raymond van de Logt

Applicatiebeheer

Als applicatiebeheerder is aangewezen Irma de Groot

Als haar plaatsvervanger is aangewezen Ans Helling

 

Naast de gegevensbeheerder zijn tevens belast met het berichtenverkeer alle medewerkers Burgerzaken (volgens rooster).

Gegevensverwerking

Als gegevensverwerkers worden alle medewerkers van de afdeling Burgerzaken aangewezen.

Afnemen verklaringen artikel 2.8, lid 2 van de Wet basisregistratie Personen

De bevoegdheid tot het namens het college van burgemeester en wethouders afnemen van de in artikel 2.8, lid 2, onder sub e, van de wet bedoelde verklaring wordt toegekend aan alle medewerkers Burgerzaken.

 

De Ronde Venen, 29 januari 2019

 

Informatiebeheerder

Irma de Groot

Naar boven