Gemeenteblad van Hoogeveen
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Hoogeveen | Gemeenteblad 2019, 256290 | Verordeningen |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Hoogeveen | Gemeenteblad 2019, 256290 | Verordeningen |
Verordening auditcommissie Hoogeveen 2019
Hoofdstuk 2 Taak, samenstelling en bevoegdheden van de auditcommissie
De samenstelling van de commissie is als volgt:
a. elke fractie in de gemeenteraad wijst één vertegenwoordiger en desgewenst een plaatsvervanger in de auditcommissie aan.
b. de portefeuillehouder financiën en de ambtelijke financieel adviseur(s) worden standaard uitgenodigd voor de vergadering van de auditcommissie.
De zittingsperiode van de raadsleden in de commissie eindigt wanneer zij ophouden lid te zijn van de raad en in ieder geval aan het einde van de zittingsperiode van de raad.
De auditcommissie brengt mondeling of schriftelijk verslag uit aan de raad.
Deze verordening kan worden aangehaald als "Verordening auditcommissie gemeente Hoogeveen 2019".
Deze verordening treedt in werking op de dag na bekendmaking.
Aldus vastgesteld in de vergadering van de raad van de gemeente Hoogeveen, d.d. 10 oktober 2019
De griffier, De Voorziter
C. Elken, K.B. Loohuis
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2019-256290.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.