de personen welke werkzaam zijn bij Groenendaal & Van Krijl Gerechtsdeurwaarders, gevestigd te Nijmegen en tijdelijk zijn aangesteld als onbezoldigd ambtenaar zonder opsporingsbevoegdheid door de gemeente Druten.
De hierboven genoemde personen worden voor de periode van 26 augustus 2019 tot en met 31 december 2019 aangewezen als toezichthouder, belast met het toezicht op het bepaalde bij of krachtens de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht en alle op deze wet gebaseerde wet,- en regelgeving.
Bezwaar
Binnen zes weken kunt u en andere belanghebbenden tegen dit besluit schriftelijk bezwaar maken bij het college van burgemeester en wethouders. De termijn van zes weken begint te lopen op de dag nadat dit besluit is verzonden. Het bezwaarschrift moet u ondertekenen en tenminste bevatten:
- •
naam en adres van de indiener;
- •
telefoonnummer en/of emailadres van de indiener;
- •
datum van het bezwaarschrift;
- •
omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift is gericht;
- •
de gronden van het bezwaar.
Uw bezwaar stuurt u naar het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester, postbus 1, 6650 AA Druten.
Heeft u of een andere belanghebbende er een spoedeisend belang bij dat dit besluit niet in werking treedt, dan kunt u om een voorlopige voorziening vragen. Het verzoek om een voorlopige voorziening moet u sturen naar de Rechtbank Gelderland, Afdeling bestuursrecht, t.a.v. de voorzieningenrechter, postbus 9030, 6800 EM Arnhem. Als u zo'n verzoek indient moet u bij het college van burgemeester en wethouders ook een bezwaarschrift indienen. Een kopie van dit bezwaarschrift moet u bij het verzoek om een voorlopige voorziening meesturen. Voor de behandeling van een verzoek om voorlopige voorziening moet u griffierecht betalen.
U kunt ook digitaal om een voorlopige voorziening vragen bij de genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.