Gemeenteblad van Putten
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Putten | Gemeenteblad 2019, 172504 | Verordeningen |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Putten | Gemeenteblad 2019, 172504 | Verordeningen |
Ondermandaatbesluit afdelingsmanager Ruimte 2018, 1e wijziging
De afdelingsmanager Ruimte van de gemeente Putten;
overwegende dat de burgemeester en het college van burgemeester en wethouders van Putten evenals de heffings-, invorderings-, en WOZ-ambtenaar in 2018 en 2019, laatstelijk op 11 juni 2019 o.a. hebben besloten diverse bevoegdheden te mandateren aan de afdelingsmanager Ruimte met de mogelijkheid tot ondermandaat;
overwegende dat daarbij is besloten om de bestaande besluiten waarbij mandaat is verleend in stand te laten als deze niet zijn vervangen door een mandaat in het opgestelde overzicht dat als bijlage onderdeel uitmaakt van voornoemd besluit;
overwegende dat de aangepaste gemandateerde bevoegdheden ten aanzien van Ruimte zoals opgenomen in bijlage 1 bij het Algemeen mandaatbesluit 2018, 2e wijziging ook dienen te worden doorgevoerd in bijlage 1 van het ondermandaatbesluit. Deze wijzigingen zijn opgenomen in de bijlage bij dit besluit (dikgedrukt). Verder zijn de gewijzigde functienamen doorgevoerd in de bijlage bij dit besluit;
gelet op het bepaalde in afdeling 10.1.1 (mandaat) van titel 10.1 (mandaat en delegatie) van hoofdstuk 10 van de Algemene wet bestuursrecht;
de aan de afdelingsmanager Ruimte van de gemeente Putten gemandateerde bevoegdheden overeenkomstig bijgevoegde bijlage te ondermandateren.
Omschrijving bevoegdheid die wordt gemandateerd aan de afdelingsmanagers |
||
Het beslissen op een Wet openbaarheid van bestuur (Wob) verzoek, inclusief het verdagen van de beslistermijn. |
Art. 7 Verordening SVN Duurzaamheidsregeling gemeente Putten |
Medewerker belast met de afhandeling aanvragen om duurzaamheidslening. |
Administratief medewerker Omgevingsvergunningen, Administratief medewerker Bouwtoezicht |
|||
m.u.v. het besluit om te weigeren om maatwerkvoorschriften op te leggen. |
|||
Het ondertekenen van een besluit tot het (gedeeltelijk) weigeren van een omgevingsvergunning. |
Het beslissen op een aanvraag om ontheffing artikel 10 Wegenverkeerswet voor het houden van een puzzelrit en/of kaartleesrit |
||
Ontheffing o.b.v. artikel 87 van het Reglement Verkeersregels en verkeerstekens 1990 (RVV 1990) |
||
Ontheffing verlenen voor de artikelen en verkeerstekens genoemd in artikel 87 van het RVV 1990. |
||
Bij verkeersbesluit aanwijzen van een gereserveerde gehandicaptenparkeerplaats conform het vastgestelde beleid |
Art. 15 Wegenverkeerswet (WvW), Art. 18 WVW, Art. 12 BABW, Art. 21 t/m 26 BABW |
|
Omschrijving bevoegdheid die wordt gemandateerd aan de afdelingsmanagers |
||
Aanstelling evenementenverkeersregelaars voor bepaalde tijd. |
||
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2019-172504.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.