Besluit van het college van de gemeente Lelystad houdende wijziging van de Mandaatregeling 2019

 

Het college van de gemeente Lelystad maakt bekend dat in zijn vergadering van 5 februari 2019 is besloten om de algemeen directeur te mandateren, zonder mogelijkheid van ondermandatering, tot het aanbrengen van tekstuele wijzigingen op de Algemene Inkoopvoorwaarden van Gemeente Lelystad.

 

Daarnaast heeft het college van de gemeente Lelystad in dezelfde vergadering besloten om de algemeen directeur te mandateren om te besluiten bij een individuele opdracht af te wijken van de Algemene Inkoopvoorwaarden of van de GIBIT-voorwaarden.

 

De verleende mandaten treden de dag na die van de bekendmaking daarvan in de Flevopost in werking.

 

Het besluit tot mandaatverlening ligt vanaf heden voor een ieder ter inzage bij de Stadswinkel op het Stadhuis van Lelystad.

De Stadswinkel is geopend van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur en op donderdagavond tevens van 18.00 tot 20.00 uur.

 

De gewijzigde Mandaatregeling 2019 is ook digitaal te raadplegen via www.overheid.nl.

 

 

 

Naar boven