Gemeenteblad van Noordoostpolder
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Noordoostpolder | Gemeenteblad 2019, 100470 | Overige besluiten van algemene strekking |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Noordoostpolder | Gemeenteblad 2019, 100470 | Overige besluiten van algemene strekking |
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Noordoostpolder houdende regels omtrent functiebeschrijving en -waardering Procedureregeling functiebeschrijving en -waardering 2015 gemeente Noordoostpolder
Artikel 2 Vaststelling functiebeschrijvingen
De directie selecteert, zonodig in samenspraak met de externe deskundige of een gecertificeerde gebruiker, per functie een normbeschrijving uit HR21. Indien de normbeschrijving voor de functie onvolledig is, dan wel een voor de functie dekkende normbeschrijving niet beschikbaar is, wordt een lokale functiebeschrijving opgesteld.
Indien sprake is van een organisatiebrede functiebeschrijvingsronde, of indien sprake is van een organisatorische verandering zoals bedoeld in artikel 25 lid 1 van de WOR, dan stelt de bestuurder de OR in de gelegenheid advies uit te brengen over de voorgenomen vaststelling van de functiebeschrijvingen. Artikel 25 lid 2 tot en met 6 en artikel 26 WOR zijn in dat geval van overeenkomstige toepassing.
Artikel 4 Vaststelling conversietabel
Het bevoegd gezag stelt op basis van de vastgestelde gemeentelijke salarisstructuur, na verkregen overeenstemming binnen de commissie voor Georganiseerd Overleg, een conversietabel vast. Wijziging van de gemeentelijke salarisstructuur vindt niet plaats zonder overeenstemming binnen de commissie voor Georganiseerd Overleg.
Artikel 5 Voorbereiding indelingsadvies, indelingsbesluit
Na het verstrijken van de termijn als bedoeld in lid 4, besluit het bevoegd gezag, indien van toepassing na kennisneming van de ingediende zienswijze van de functiehouder en het advies van de directie, in welke functiebeschrijving de functie van de functiehouder is ingedeeld en wat de mogelijke gevolgen zijn voor de inschaling, het salaris of de bezoldiging.
Artikel 7 Wijziging functiebeschrijvingen
Bij wijziging van de structuur, taken of doelstellingen van de organisatie wordt, onder verantwoordelijkheid van de directie bezien of de vastgestelde functiebeschrijvingen volledig of toereikend zijn. Het selecteren, wijzigen of opstellen van nieuwe functiebeschrijvingen verloopt overeenkomstig artikel 2.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2019-100470.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.