Gemeenteblad van Gooise Meren
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Gooise Meren | Gemeenteblad 2018, 80303 | Verordeningen |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Gooise Meren | Gemeenteblad 2018, 80303 | Verordeningen |
Regeling viering ambtsjubilea en afscheid gemeente Gooise Meren 2016
Deze richtlijnen zijn van toepassing op alle personeelsleden in dienst van de gemeente Gooise Meren.
Het gemeentebestuur van Gooise Meren besteedt, indien door betrokkene gewenst, officieel aandacht aan de jubilea genoemd in hoofdstuk 3 van de CAR-UWO.
Het gemeentebestuur biedt een viering of afscheidsbijeenkomst aan, met uitzondering van een tussentijds afscheid. Aan de gebeurtenis wordt voldoende cachet gegeven om dit aspect te benadrukken.
De viering vindt plaats in de vorm van een receptie of een etentje in een ruimte van een gemeentelijk gebouw. De viering wordt georganiseerd door de eigen afdeling, eventueel met logistieke ondersteuning door de afdeling Facilitaire Zaken en Informatisering en Automatisering. De uitnodigingen voor de viering gaan uit van burgemeester en wethouders (intern + naaste familie betrokkene; extern afhankelijk van de functie, ter beoordeling door de leidinggevende).
Uit het centrale budget representatie kan beschikbaar worden gesteld:
Afscheid bij vertrek uit Gooise Meren door aanvaarding van een betrekking elders (minimaal 3 jaar in vaste dienst van de gemeente Gooise Meren)
De afscheidsbijeenkomst vindt plaats in de vorm van een receptie in een ruimte van een gemeentelijk gebouw. De afscheidsbijeenkomst wordt georganiseerd door de eigen afdeling, eventueel met logistieke ondersteuning door de afdeling Facilitaire Zaken en Informatisering en Automatisering.
De uitnodigingen voor de afscheidsbijeenkomst gaan uit van de leidinggevende van de afdeling (intern + eventuele partner betrokkene; extern afhankelijk van de functie, ter beoordeling door de leidinggevende).
Uit het centrale budget representatie kan beschikbaar worden gesteld:
Afscheid wegens pensionering of ontslag wegens arbeidsongeschiktheid
Naar de keuze van de medewerker kan de afscheidsbijeenkomst plaatsvinden in de vorm van een receptie dan wel een etentje in een ruimte van een gemeentelijk gebouw. De afscheidsbijeenkomst wordt georganiseerd door de eigen afdeling, eventueel met logistieke ondersteuning door de afdeling Facilitaire Zaken en Informatisering en Automatisering. De uitnodigingen voor de viering gaan uit van burgemeester en wethouders. Extern mogen ter beoordeling door de leidinggevende voor de viering maximaal 250 personen worden uitgenodigd.
Uit het centrale budget representatie kan beschikbaar worden gesteld:
Voorschotten voor de organisatie van een viering of afscheid als vermeld in deze regeling moeten door de betreffende afdeling worden voorgeschoten en gedeclareerd worden via een formulier (declaratieformulier algemeen): deze staat op het intranet en vervolgens ingediend worden bij de afdeling Financiën en Belastingen voor terugbetaling.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2018-80303.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.