Gemeenteblad van Gooise Meren

Datum publicatieOrganisatieJaargang en nummerRubriek
Gooise MerenGemeenteblad 2018, 277047Beschikkingen | aanvraag



Aanvraag omgevingsvergunning Hector Treubstraat 11 te Bussum

 

Op 18 december 2018 heeft de gemeente een aanvraag ontvangen het vergroten van de woning aan de achter- en zijgevel, het plaatsen van een dakkapel in het zijdakvlak en het vervangen van de bestaande dakkapel op het achterdakvlak alsmede het constructief wijzigen van de woning op locatie Hector Treubstraat 11 te Bussum. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer HZ_WABO-18-2253.

Procedure

Het besluit op de aanvraag om omgevingsvergunning wordt voorbereid middels de reguliere voorbereidingsprocedure.

Informatie en Inzage:

Voor informatie kunt u op werkdagen telefonisch, van 8.30 – 13.00 uur, contact opnemen met de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving op telefoonnummer 035 207 00 00. Via de website van onze gemeente kunt u een afspraak maken voor een baliebezoek. Kies als activiteit "omgevingsvergunning inzien". Tevens zijn de stukken met betrekking tot de aangevraagde omgevingsvergunning op te vragen via de gemeentelijke website https://gooisemeren.nl/bouwen-en-slopen/bouwtekeningen (o.v.v. het zaaknummer).

Bij de beoordeling van een aanvraag kunnen wij advies vragen aan de Commissie Ruimtelijke Kwaliteit en Erfgoed (CRK&E). De agenda voor de Commissie Ruimtelijke Kwaliteit en Erfgoed (CRK&E) kunt u vinden op de gemeentelijke website gooisemeren.nl.

Openingstijden balie Vergunningen, Toezicht en Handhaving:

Maandag: 8:30 – 13:00 uur

Dinsdag en woensdag: 8:30 – 17:00 uur

Donderdag: 8:30 – 12:00 uur

Vrijdag: 8:30 – 13:00 uur

Afspraak via website: https://afspraak.gooisemeren.nl/Internetafspraken