Gemeente Dinkelland - Openbare vergadering van de Commissie Sociaal Domein en Bestuur

 

Op dinsdag 6 november om 19.30 uur vergadert de raadscommissie Sociaal Domein en Bestuur. De commissie bereidt de maandelijkse raadsvergadering voor en verzamelt alle informatie die de raad nodig heeft om zijn werk goed te kunnen doen. De agenda is hieronder vermeld en staat ook op https://gemeenteraad.dinkelland.nl/gemeenteraad.dinkelland.nl.

De vergadering is openbaar en er is spreekrecht voor het publiek. Als u daar gebruik van wil maken, meldt dit dan voorafgaand aan de vergadering bij de voorzitter de heer E.H.J. Hemmer of bij de griffier de heer O.J.R.J. Huitema. U kunt de vergadering ook volgen op onze webcam via https://gemeenteraad.dinkelland.nl/gemeenteraad.dinkelland.nl.

 

Agenda

1. Opening.

2. Vaststelling agenda.

3. Informatie vanuit het college.

Het college en de leden van het college krijgen de gelegenheid kort het woord te voeren om te kunnen voldoen aan hun actieve informatieplicht.

4. Rondvraag.

Tijdens de rondvraag mag iedere fractie over maximaal twee onderwerpen vragen stellen. Per onderwerp mogen maximaal drie vragen worden gesteld. Het onderwerp en de daarbij te stellen vragen dienen uiterlijk 10 uur voor aanvang van de vergadering bij de griffier te worden gemeld.

5. Voorstel vaststellen begroting 2019 gemeente Dinkelland.

Ieder jaar in november stelt de gemeenteraad de begroting voor het komende jaar vast. In dit geval de begroting 2019. Deze begroting 2019 volgt op het vastgestelde koersdocument 2018-2022 waarin de richting voor de komende 4 jaar is vastgelegd. In de begroting 2019 is een concretisering van deze richtingen opgenomen in termen van wat gaan we doen in 2019 en wat gaat het kosten.

Portefeuille: wethouder Blokhuis

6. Sluiting.

 

Contactgegevens van de gemeente:

Adres: Nicolaasplein 5, 7591 MA Denekamp / Postbus 11, 7590 AA Denekamp

Telefoon: 0541- 854100 Fax: 0541- 854320 E- mail: info@Dinkelland.nl

Naar boven