Vastgestelde beleidsregels

Ingevolge de bepalingen van de Algemene wet bestuursrecht wordt bekend gemaakt, dat Burgemees­ter en Wethouders hebben besloten:

 

  • 1.

    De beleidsregel ‘Beleidsregels schuldhulpverlening gemeente Vaals 2018-2021’ vast te stellen (besluit 7 november 2017, verzonden 3 februari 2018);

  • 2.

    De regeling ‘Regeling Tegemoetkoming Premie Aanvullende Zorgverzekering’ vast te stellen (besluit 5 december 2017, verzonden 3 februari 2018);

  • 3.

    De beleidsregel ‘Beleidsregels Bijzondere Bijstand gemeente Vaals 2018 e.v. vast te stellen (besluit 19 december 2017, verzonden 3 februari 2018). 

     

Ter inzage:

Deze besluiten liggen vanaf 2 febr. tot 16 maart 2018 tijdens openingsuren ter inzage in het gemeentehuis.

 

Tegen bovenstaande besluiten is geen bezwaar mogelijk.

Naar boven