Intrekkingsbesluit verschillende regelingen gemeente Noordoostpolder

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Noordoostpolder;

gelet op artikel 160 van de Gemeentewet en artikel 27 van de Wet op de Ondernemingsraden;

gezien de instemming van de Ondernemingsraad van 28 september 2017, kenmerk 517043/OR-037.10-2017;

gezien de instemming van de Ondernemingsraad van 10 oktober 2017, kenmerk 518063/OR-010.12-2017;

gezien de instemming van de Ondernemingsraad van 14 november 2017, kenmerk 525467/OR-094.2-2017;

overwegende dat de regelingen met betrekking tot de HR-cyclus, werving en selectie en ziekteverzuim zijn geïntegreerd in daarmee verband houdende beleidsdocumenten;

B E S L U I T

met ingang van 1 januari 2018 in te trekken de volgende regelingen:
  • 1.

    Regeling ziekteverzuimbegeleiding 2014, zoals vastgesteld op 01-04-2014.

  • 2.

    Regels bij het selecteren van personeel, zoals vastgesteld op 02-07-2013.

  • 3.

    Regeling HR-cyclus, zoals vastgesteld op 15-12-2009.

Aldus besloten op 24 oktober en 28 november 2017.

Het college van burgemeester en wethouders,

de secretaris,

de burgemeester,

Naar boven