Wijziging Regeling nevenwerkzaamheden medewerkers gemeente Maastricht en Regeling melding financiele belangen medewerkers gemeente Maastricht

 

BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN MAASTRICHT,

 

Gezien het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 25 september 2018; korr.no. 2018-29746;

 

BESLUITEN:

 

 

1.De Regeling nevenwerkzaamheden medewerkers gemeente Maastricht per 1 oktober 2018 als volgt te wijzigen:

  • A.

    Artikel 3 lid 1 wordt gewijzigd en komt te luiden:Van medewerkers werkzaam in de volgende functies/functieprofielen worden de nevenwerkzaamheden openbaar gemaakt:

    • Gemeentesecretaris

    • Algemeen Directeur Bedrijfsvoering en Dienstverlening

    • Algemeen Directeur Stadsontwikkeling en Economie

    • Algemeen Directeur Sociaal

    • Controller

    • Manager Bedrijf A

    • Manager Bedrijf B

    • Manager Bedrijfsvoering A

    • Manager Bedrijfsvoering B

    • Manager Beleid A

    • Manager Beleid B

    • Programmamanager

    • Teammanager A

    • Teammanager B

    • Teammanager C

    • Teammanager D

  •  

  • B.

    Artikel 7 lid 3 wordt gewijzigd en komt te luiden:

Lid 3 Deze regeling is voor het laatst gewijzigd per 1 oktober 2018.

 

2. De Regeling melding financiële belangen medewerkers gemeente Maastricht per 1 oktober 2018 als volgt te wijzigen:

 

  • A.

    Artikel 3 lid 2 wordt gewijzigd en komt te luiden:Lid 2Van medewerkers werkzaam in de volgende functies/functieprofielen worden geacht te zijn aangesteld in een functie waaraan in het bijzonder het risico van financiële belangenverstrengeling of het risico van gebruik van koersgevoelige informatie is verbonden:

    • Gemeentesecretaris

    • Algemeen Directeur Bedrijfsvoering en Dienstverlening

    • Algemeen Directeur Stadsontwikkeling en Economie

    • Algemeen directeur Sociaal

    • Controller

    • Manager Bedrijf A

    • Manager Bedrijf B

    • Manager Bedrijfsvoering A

    • Manager Bedrijfsvoering B

    • Manager Beleid A

    • Manager Beleid B

    • Programmamanager

    • Teammanager A

    • Teammanager B

    • Teammanager C

    • Teammanager D

      In aanvulling op bovenstaande functies is de gemeentesecretaris bevoegd tot het aanwijzen van functies/functieprofielen, waarvan de medewerkers die deze functies/functieprofielen vervullen, worden geacht te zijn aangesteld in een functie waaraan in het bijzonder het risico van financiële belangenverstrengeling of het risico van gebruik van koersgevoelige informatie is verbonden.

  • B.

    Artikel 7 lid 3 wordt gewijzigd en komt te luiden:

Lid 3

Deze regeling is voor het laatst gewijzigd per 1 oktober 2018.

 

Aldus besloten door het College van Burgemeester en Wethouders van Maastricht d.d. 25 september 2018.

De Secretaris,

P. J. Buijtels.

De Burgemeester,

J.M. Penn-te Strake

Naar boven