Verleende evenementenvergunningen

Ingevolge de bepalingen van de Algemene wet bestuursrecht wordt bekend gemaakt, dat de Burgemeester heeft besloten:

  • 1.

    Op 24 september 2018 (verzonden 24-09-2018) een vergunning te verlenen voor de stoet in verband met de viering van het 125-jarig bestaan van de St. Pauluskerk te Vaals op zondag 21 oktober 2018 (van 12.45-13.15 uur);

  • 2.

    Op 24 september 2018 (verzonden 24-09-2018) een vergunning te verlenen voor de stoet in verband met de viering van Allerheiligen op donderdag 1 november 2018 (van 15.30-16.00 uur);

  • 3.

    Op 24 september 2018 (verzonden 24-09-2018) een vergunning te verlenen voor het evenement Kerstmarkt op zondag 2 december 2018, van 13.00-17.00 uur in de Auw Sjoeël te Vaals;

 

Tegen genoemd besluit kunnen belanghebbenden die hierdoor rechtstreeks in hun belang zijn getroffen een bezwaarschrift indienen bij het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen.

Voor het indienen van een bezwaarschrift gelden de volgende termijnen:

  • 1.

    Als geen verzenddatum is vermeld, binnen 6 weken na deze bekendmaking

  • 2.

    Als een verzenddatum is vermeld, binnen 6 weken na verzending van het besluit.

Tevens kunnen belanghebbenden de president van de Rechtbank Limburg, team Bestuursrecht (Postbus 950, 6040 AZ Roermond) verzoeken een voorlopige voorziening (waaronder is begrepen schorsing) te treffen. Dit besluit ligt voor iedereen gedurende de termijn dat bezwaar kan worden ingediend tijdens de openingsuren van het gemeentehuis ter inzage bij het Klant Contact Centrum.

Iedereen kan tegen vergoeding van de (leges)kosten een afschrift van het besluit krijgen.

Naar boven