Aanvullend besluit college “aanpassing mandaat- en organisatieregeling” gemeente Schiedam

Het college van burgemeester en wethouders van Schiedam;

 

De burgemeester van Schiedam,

 

Ieder voor zover het zijn bevoegdheid betreft;

 

gelet op artikel 10:3 van de Algemene wet bestuursrecht;

 

overwegende dat het college de secretaris bij besluit van 24 juli 2018 heeft gemachtigd om in aanvulling op het besluit ‘Aanpassing Mandaatregister en Organisatieregeling’

(kenmerk: 18INT00165) beperkte aanpassingen door te voeren, waaronder in elk geval toevoeging van het “Mandaatbesluit projectdirecteur A20” aan het Mandaat- en volmachtbesluit;

 

 

b e s l u i t:

 

  • I.

    het ‘MANDAATBESLUIT PROJECTDIRECTEUR ‘A20 ZONE SCHIEDAM’ vast te stellen en als bijlage te voegen bij het Mandaat- en Volmachtbesluit 2013

     

[deze regeling is op 21 augustus 2018 in Gemeenteblad 2018, 179190 gepubliceerd]

 

  • II.

    De Organisatieregeling 2018 te wijzigen als volgt:

     

    • A.

      In artikel 1, tweede lid, de subnummering te wijzigen van cijfers naar letters en de sub-subnummering naar i, ii.

       

    • B.

      In artikel 3 tweede lid de opsommingstekens te vervangen door letters (a, b).

       

    • C.

      In artikel 6 de nummering van de artikelleden te wijzigen van 1,2,3,6,5 in 1,2,3,4,5.

       

    • D.

      In artikel 10 eerste lid, 13, 15, 17 en 19 de (sub)nummering in hoofdletters te vervangen door kleine letters.

 

  • III.

    Dit besluit treedt in werking de dag na bekendmaking.

Aldus vastgesteld door het college en de burgemeester van de gemeente Schiedam, d.d.14 augustus 2018.

namens dezen,

de secretaris,

drs. K.D Handstede

Naar boven