Aanwijzing van beheerfunctionarissen door de informatiebeheerder

 

Op grond van artikel 2 van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2016 wijst de informatiebeheerder de navolgende beheerfunctionarissen aan:

 

Gegevensbeheer

 

Als gegevensbeheerder BRP is aangewezen: medewerker Publiek I, team Informatie, cluster Dienstverlening.

Zijn/haar plaatsvervanger is: medewerker Publiek I, team Informatie, cluster Dienstverlening.

Applicatiebeheer

 

Als applicatiebeheerder BRP is aangewezen: medewerker Publiek I, team Informatie, cluster Dienstverlening.

Zijn/haar plaatsvervanger is: medewerker Publiek I, team Informatie, cluster Dienstverlening.

 

Naast de gegevensbeheerder zijn tevens belast met het berichtenverkeer:

de medewerkers Publiek I, team KCC, cluster Dienstverlening.

Gegevensverwerking

 

Als gegevensverwerkers worden alle medewerkers van het team Klant Contact Centrum en de medewerkers van team Informatie die belast zijn met taken op het gebied van de BRP van cluster Dienstverlening aangewezen.

 

Afnemen verklaringen artikel 2.8, lid 2 van de wet

De bevoegdheid tot het namens het college van burgemeester en wethouders afnemen van de in artikel 2.8, lid 2, onder sub e, van de wet bedoelde verklaring wordt toegekend aan:

  • 1.

    Medewerker Publiek I, team KCC, cluster Dienstverlening;

  • 2.

    Medewerker Publiek I, team Informatie, cluster Dienstverlening.

Winschoten, 2 augustus 2018

Informatiebeheerder,

de heer G. Heiminge

Naar boven