Ondermandaatbesluit afdelingsmanager Samenleving 2018, 2e wijziging

De afdelingsmanager Samenleving van de gemeente Putten,

overwegende dat de burgemeester en het college van burgemeester en wethouders van Putten evenals de heffings-, invorderings- en WOZ-ambtenaar op 10 april 2018 o.a. hebben besloten diverse bevoegdheden te mandateren aan de afdelingsmanager Samenleving van de gemeente Putten met de mogelijkheid tot ondermandaat;

overwegende dat de afdelingsmanager Samenleving besloten heeft om diverse bevoegdheden te ondermandateren en dit besluit nadien eenmaal is gewijzigd;

overwegende dat de afdelingsmanager Samenleving het wenselijk acht om de volgende bevoegdheden ook te ondermandateren aan de functie 'loketmedewerker afdeling WZI':

- Afdoening van een aanvraag tot registratie tot het in exploitatie nemen van een kindercentrum of een gastouderbureau en het verwerken van wijzigingen in de registratie.

- Toezicht op de naleving van de regelingen en eisen in het kader van de kinderopvang.

- Schriftelijke aanwijzing of verbod van exploitatie van een kindercentrum of gastouderbureau;

gelet op het bepaalde in afdeling 10.1.1 (mandaat) van titel 10.1 (mandaat en delegatie) van hoofdstuk 10 van de Algemene wet bestuursrecht;

besluit:

het ondermandaatbesluit afdelingsmanager Samenleving 2018, voor de tweede keer te wijzigen door de volgende bevoegdheden ook te ondermandateren aan de functie 'loketmedewerker afdeling WZI':

- Afdoening van een aanvraag tot registratie tot het in exploitatie nemen van een kindercentrum of een gastouderbureau en het verwerken van wijzigingen in de registratie.

- Toezicht op de naleving van de regelingen en eisen in het kader van de kinderopvang.

- Schriftelijke aanwijzing of verbod van exploitatie van een kindercentrum of gastouderbureau;

en deze wijziging op te nemen in de bijlage bij dit besluit.

 

Putten, 20 juli 2018

afdelingsmanager Samenleving

Naar boven