Gemeenteblad van Waterland
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Waterland | Gemeenteblad 2018, 16359 | Overige besluiten van algemene strekking |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Waterland | Gemeenteblad 2018, 16359 | Overige besluiten van algemene strekking |
Wijzigingsbesluit Mandaat volmacht en machtigingregeling gemeente Waterland 2016
Op 16 januari 2018 heeft ons college de Mandaat, volmacht en machtigingregeling gewijzigd vastgesteld.
De regeling wordt ieder half jaar geactualiseerd.
De datum van inwerkingtreding staat in de regeling genoemd.
U kunt de gehele regeling vinden op www.overheid.nl onder lokale wet- en regelgeving. Daarnaast ligt de regeling ter inzage tijdens de openingstijden van het gemeentehuis en ontvangt u op verzoek een afschrift.
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Waterland,
gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders van 16 januari 2018;
overwegende dat het wenselijk is om te komen tot een wijziging van de Mandaat, volmacht en machtigingregeling gemeente Waterland 2016;
gelet op artikel 168, artikel 171 Gemeentewet en Afdeling 10.1.1 Algemene wet bestuursrecht,
vast te stellen de navolgende wijziging van de Mandaat, volmacht en machtigingregeling gemeente Waterland 2016.
In bijlage 1 Mandaat, volmacht en machtigingregister Algemene bevoegdheden organisatie, nummer 1.29, vervalt de zinsnede ‘en het verstrekken van informatie’
Aan bijlage 1 Mandaat, volmacht en machtigingregister Algemene bevoegdheden organisatie wordt na nummer 1.29 twee nummers toegevoegd, luidende:
In bijlage 1 Mandaat, volmacht en machtigingregister Algemene bevoegdheden organisatie, nummers 1.33 t/m 1.36, wordt vóór het woord ‘Secr. adviescie bezwaarschriften’ toegevoegd het woord: (plv).
In bijlage 1 Mandaat, volmacht en machtigingregister Algemene bevoegdheden organisatie, nummer 1.43, wordt in de kolom ‘Voorwaarden/beperkingen/opmerkingen’ toegevoegd de zinsnede: indien gehandeld wordt in afwijking van het handhaving uitvoeringsprogramma (hup).
In bijlage 1 Mandaat, volmacht en machtigingregister Algemene bevoegdheden organisatie, nummer 1.44, wordt het woord ‘Afdelingshoofd’ vervangen door: Medewerker.
In bijlage 1 Mandaat, volmacht en machtigingregister Algemene bevoegdheden organisatie, na nummer 1.47, komt de kop als volgt te luiden:
ALGEMEEN: AANBESTEDING EN INKOOP
N.b. het aangaan van overeenkomsten die niet vallen onder aanbesteding en inkoop (bv samenwerkingsovereenkomst, raamovereenkomst, intentieovereenkomst, bewerkersovereenkomst, SOK/EOK (projectontwikkeling) vallen niet onder mandaat dus voorleggen aan college.
In bijlage 1 Mandaat, volmacht en machtigingregister Algemene bevoegdheden organisatie, nummers 1.50 en 1.54, wordt na het woord ‘offerteaanvraag’ toegevoegd: of selectiedocument.
In bijlage 2 Mandaat, volmacht en machtigingregister Afdeling Algemene en Juridische Zaken, nrs. 2.1 t/m 2.9 en 2.11, 2.14, 2.16 en 2.20 wordt het woord ‘Afdelingshoofd’ gewijzigd in: Medewerker.
In bijlage 2 Mandaat, volmacht en machtigingregister Afdeling Algemene en Juridische Zaken, nr. 2.2 wordt aan het kopje ‘Voorwaarden/Beperkingen/opmerkingen’ toegevoegd: Grote evenementen na afstemming met afdelingshoofd.
In bijlage 2 Mandaat, volmacht en machtigingregister Afdeling Algemene en Juridische Zaken, nr. 2.18 wordt aan het kopje ‘Voorwaarden/Beperkingen/opmerkingen’ toegevoegd: Weigeringen in mandaat aan afdelingshoofd.
In bijlage 2 Mandaat, volmacht en machtigingregister Afdeling Algemene en Juridische Zaken, nr. 2.20 wordt aan het kopje ‘Voorwaarden/Beperkingen/opmerkingen’ toegevoegd: Na afstemming met afdelingshoofd.
In bijlage 6 Mandaat, volmacht en machtigingregister Afdeling Personeel & Organisatie, nummer 6.59, wordt na de zinsnede ‘medewerkers met aanstelling’ toegevoegd: of arbeidsovereenkomst.
In bijlage 7 Mandaat, volmacht en machtigingregister Afdeling Publiekzaken, wordt bij de nrs 7.2, 7.7, 7.8, 7.9 en 7.12, het woord ‘afdelingshoofd’ vervangen door: medewerker.
In bijlage 7 Mandaat, volmacht en machtigingregister Afdeling Publiekzaken, wordt bij bij nr. 7.10 na het woord ‘Ontheffingen’ toegevoegd: en vergunningen.
In bijlage 7 Mandaat, volmacht en machtigingregister Afdeling Publiekzaken, wordt bij bij nr. 7.10 voor de zinsnede ‘in overleg met’ toegevoegd: Afwijkingen.
In bijlage 8 Mandaat, volmacht en machtigingregistrer Afdeling VROM, wordt wordt na 8.21, een nummer 8.22 toegevoegd, luidende:
In bijlage 9 Mandaat, volmacht en machtigingregister Afdeling Zorg en Welzijn, de nummers 9.5 en 9.7, wordt aan het kopje ‘Voorwaarden/Beperkingen/opmerkingen’ toegevoegd: Consulent Sociaal Domein met specialisatie participatie Rb-code 57.
In bijlage 9 Mandaat, volmacht en machtigingregister Afdeling Zorg en Welzijn komen de nummers 9.15 en 9.16 als volgt te luiden:
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2018-16359.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.