Wijziging Mandaatbesluit gemeente Druten aan de Werkorganisatie Druten-Wijchen

Burgemeester en wethouders van de gemeente Druten;

de burgemeester van Druten;

ieder voor zover bevoegd;

 

Overwegende dat;

 

op 24 april 2018 het Mandaatbesluit gemeente Druten aan de Werkorganisatie Druten-Wijchen is vastgesteld;

 

het noodzakelijk is een tekstuele aanpassing door te voeren in het Mandaatregister van het Mandaatbesluit, vanwege een onvolledige omschrijving;

 

gelet op hoofdstuk 10 van de Algemene wet bestuursrecht;

Besluit:

  • 1.

    Het Mandaatregister van het Mandaatbesluit gemeente Druten aan de Werkorganisatie Druten-Wijchen te wijzigen als volgt:

    • -

      Nr. 27: Na de zinsnede “Alle bevoegdheden die door de gemeenteraad van Wijchen aan het college van Wijchen zijn gedelegeerd” de volgende tekst toevoegen: “op grond van de Delegatieverordening gemeente Wijchen”

    • -

      Nr. 28: Na de zinsnede “Alle bevoegdheden die door de gemeenteraad van Druten aan het college van Druten zijn gedelegeerd” de volgende tekst toevoegen: “op grond van het Delegatiebesluit gemeente Druten”

  • 2.

    Dit besluit treedt in werking de dag na de bekendmaking.

Aldus besloten in de vergadering van 16 juli 2018.

burgemeester en wethouders van Druten,

de secretaris,

H.G.A.M. Cornelissen MSM,

loco-secretaris

de burgemeester

drs. M.H.T. Lepoutre

loco-burgemeester

Bezwaar

Binnen zes weken kunt u en andere belanghebbenden tegen dit besluit schriftelijk bezwaar maken bij het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester. De termijn van zes weken begint te lopen op de dag nadat dit besluit is bekendgemaakt. Het bezwaarschrift moet u ondertekenen en tenminste bevatten:

  • naam en adres van de indiener;

  • telefoonnummer en/of emailadres van de indiener;

  • datum van het bezwaarschrift;

  • omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift is gericht;

  • de gronden van het bezwaar.

Uw bezwaar stuurt u naar het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester, postbus 1, 6650 AA Druten.

 

Heeft u of een andere belanghebbende er een spoedeisend belang bij dat dit besluit niet in werking treedt, dan kunt u om een voorlopige voorziening vragen. Het verzoek om een voorlopige voorziening moet u sturen naar de Rechtbank Gelderland, Afdeling bestuursrecht, t.a.v. de voorzieningenrechter, postbus 9030, 6800 EM Arnhem. Als u zo’n verzoek indient moet u bij het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester ook een bezwaarschrift indienen. Een kopie van dit bezwaarschrift moet u bij het verzoek om een voorlopige voorziening meesturen. Voor de behandeling van een verzoek om voorlopige voorziening moet u griffierecht betalen.

 

U kunt ook digitaal om een voorlopige voorziening vragen bij de genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.

Naar boven