Algemene Inkoopvoorwaarden leveringen en diensten (AIV), de Algemene Voorwaarden voor de inhuur van personeel (AVIP) en Gemeentelijke Inkoopvoorwaarden bij IT (GIBIT) gemeente Almere 2018

 

Het college van B&W van de gemeente Almere

gelet op nieuwe inzichten en nieuwe wetgeving

besluit

vast te stellen de volgende regelingen:

  • 1.

    De Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten (AIV) gemeente Almere 2018.

  • 2.

    De Algemene voorwaarden voor de inhuur van personeel (AVIP) gemeente Almere 2018.

  • 3.

    De Gemeentelijke Inkoopvoorwaarden bij IT (GIBIT).

en

  • a.

    Te bepalen dat de AIV en de AVIP vanaf 1 augustus 2018 worden toegepast op opdrachten tot het leveren van roerende zaken en het verrichten van diensten respectievelijk overeenkomsten tot het inhuren van personeel.

  • b.

    Te bepalen dat de GIBIT bij alle inkopen en aanbestedingen op het gebied van IT worden toegepast.

 

 

Aldus vastgesteld in de B&W-vergadering d.d. 10 juli 2018.

de gemeentesecretaris, R. Wielinga

de burgemeester, F.M. Weerwind

Naar boven