Beschikking ambtshalve uitschrijving uit basisregistratie personen

 

Week 28-2018

Ten aanzien van de onderstaande personen gaat de gemeente, volgens artikel 2.21 en 2.22 Wet BRP, over tot ambtshalve uitschrijving uit de BRP van de gemeente Almere. Uit onderzoek van de gemeente is gebleken dat genoemde personen niet meer wonen op het adres waar zij in de BRP van de gemeente Almere staan ingeschreven. Uitschrijving vindt plaats met als reden: verblijfplaats onbekend of naar een specifiek land. Artikel 3:41 lid 2 van de Algemene wet bestuursrecht geeft de gemeente de mogelijkheid om de beschikking ‘ambtshalve uitschrijving’ te publiceren als de bekendmaking niet kan geschieden door toezending aan belanghebbenden.

 

Naam  

Geboren

Uitgeschreven per

M.T. Loeffen

09-06-1962

24-04-2018

Habiba Moustafa Mohamed Ahmed

03-12-1998

24-04-2018

S. van den Berg - van Vliet

29-06-1963

27-03-2018

C.J. van Kanten

04-03-1987

01-02-2018

H. van Dansik

20-06-1960

30-04-2018

D. Koning

10-11-1992

17-05-2018

Y.A. Abedieo

24-05-1990

23-04-2018

J. van Eldik

31-12-1985

23-04-2018

K. Cawley

28-03-1986

01-02-2018

T.D.S. Cameron

11-09-1991

26-02-2018

V. Polák

24-03-1982

24-04-2018

O.R. Hasselbaink

19-03-1984

26-04-2018

J. de Keijzer

18-05-1979

30-04-2018

D.J. Dorff

12-10-1994

26-04-2018

O. El Aboussi

24-07-1971

26-04-2018

S.M. Shaik Soeltan

12-12-1969

28-02-2018

A.J. Galgren

31-07-1991

01-05-2018

A. Belharraga

24-07-1981

15-05-2018

E.C. Pieters

07-11-1966

15-03-2018

C.A.M. Chirino

09-06-1979

15-03-2018

J. Haddou

02-02-1981

23-05-2018

H. Lahlimi Akoudad met kind

04-01-1983

23-05-2018

M.A. Stankiewicz

07-01-1987

25-04-2018

A.Ł. Urbański

09-05-1980

25-04-2018

C. Marcu

14-06-1966

28-03-2018

 

Staat uw naam hierboven genoemd of weet u waar bovenstaande personen verblijven, neem dan contact op met de afdeling Burgerzaken van de gemeente Almere via tel. 14 036 of per e-mail: info@almere.nl

 

Bezwaar

Belanghebbenden kunnen binnen 6 weken na bekendmaking van dit besluit een bezwaarschrift indienen. Het is voor burgers mogelijk om digitaal een bezwaarschrift in te dienen, middels het e-formulier op de website van de gemeente. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Als organisatie/advocaat kunt u ook een bezwaarschrift indienen. Daarvoor dient u gebruik te maken van eHerkenning.

Tevens kan een bezwaarschrift per post worden ingediend.

Het bezwaarschrift dient dan te worden gericht aan de bezwaarschriftencommissie, Postbus 200, 1300 AE Almere. Vermeld in het bezwaarschift uw naam, adres, datum, handtekening, een omschrijving van het besluit (of een kopie van het besluit) waartegen het bezwaar is gericht en de reden waarom u het niet eens bent met dit besluit.

Het indienen van een bezwaarschrift schorst niet de werking van dit besluit. Als onverwijlde spoed dit vereist, kan hangende de bezwaarschriftenprocedure een voorlopige voorziening worden gevraagd aan de voorzieningenrechter van de Rechtbank Midden-Nederland, Afdeling Bestuursrecht, o.v.v. voorlopige voorzieningen, postbus 16005, 3500 DA Utrecht. Hiervoor is griffierecht verschuldigd.

Let op: Heeft u een geactiveerd account op de Berichtenbox van MijnOverheid? De ontvangstbevestigingen worden via de Berichtenbox verstuurd.

Houd deze daarom goed in de gaten. Meer informatie over het aansluiten op de Berichtenbox van MijnOverheid vindt u op https://mijn.overheid.nl.

 

 

Naar boven