Aanvragen omgevingsvergunning

Ingevolge de bepalingen van de Algemene wet bestuursrecht en de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht wordt bekend gemaakt, dat Burgemeester en Wethouders hebben besloten:

 

  • 1.

    Een omgevingsvergunning te verlenen voor het plaatsen van een dakkapel op het perceel Pastoor Prickaertsstraat 40 te Vaals, kadastraal bekend gemeente Vaals, sectie E, nummer 1110 met de activiteit:

    - Bouwen

    -(besluit 19-06-2018, verzonden 19-06-2018).

  • 2.

    Een omgevingsvergunning te verlenen voor het oprichten van een schuilgelegenheid op het perceel Gemmenicherweg (ongenummerd) te Vaals, kadastraal bekend gemeente Vaals, sectie H, nummer 673 met de activiteiten:

    - Handelen in strijd met regels ruimtelijke ordening

    - Bouwen

    - (besluit 19-06-2018, verzonden 19-06-2018).

  • 3.

    Een omgevingsvergunning te verlenen voor het oprichten van een garage op het perceel Pastorijweg 42 te Vijlen, kadastraal bekend gemeente Vaals, sectie A, nummer 10695 met de activiteit:

    - Handelen in strijd met regels ruimtelijke ordening

    - Bouwen

    - (besluit 19-06-2018, verzonden 19-06-2018).

  • 4.

    Een omgevingsvergunning te verlenen voor het samenvoegen van 2 woningen op het perceel Pastorijweg 20 te Vijlen, kadastraal bekend gemeente Vaals, sectie A, nummer 10679 met de activiteit:

    - Bouwen

    - (besluit 19-06-2018, verzonden 20-06-2018).

  

Tegen genoemd(e) besluit(en) kunnen belanghebbenden die hierdoor rechtstreeks in hun belang zijn getroffen een bezwaarschrift indienen bij het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen.

 

Voor het indienen van een bezwaarschrift gelden de volgende termijnen:

 

  • 1.

    Als geen verzenddatum is vermeld, binnen 6 weken na deze bekendmaking

  • 2.

    Als een verzenddatum is vermeld, binnen 6 weken na verzending van het besluit.

     

Tevens kunnen belanghebbenden de president van de Rechtbank Limburg, team Bestuursrecht (Postbus 950, 6040 AZ Roermond) verzoeken een voorlopige voorziening (waaronder is begrepen schorsing) te treffen. Deze besluiten liggen voor iedereen gedurende de termijn dat bezwaren kunnen worden ingediend tijdens de openingsuren van het gemeentehuis ter inzage bij het Klant Contact Centrum. Iedereen kan tegen vergoeding van de (leges)kosten een afschrift van het besluit/de besluiten krijgen.

Naar boven