Gemeenteblad van Almere
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Almere | Gemeenteblad 2018, 131634 | Beleidsregels |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Almere | Gemeenteblad 2018, 131634 | Beleidsregels |
Concept Standplaatsenbeleid Almere 2018
Het college van burgemeester en wethouders van Almere heeft ermee ingestemd om het concept “Standplaatsenbeleid Almere 2018” ter inzage te leggen. Het conceptbeleid ligt met ingang van 21 juni 2018 gedurende zes weken voor belanghebbenden en ingezetenen van Almere ter inzage (tot en met woensdag 1 augustus 2018). Het conceptbeleid wordt gepubliceerd op de website
https://www.almere.nl/bestuur/gemeentelijk-beleid/concept-beleid-in-inspraakfase
Wat houdt het conceptbeleid in?
De gemeente Almere wil voorzien in een duurzame en toekomstbestendige voorzieningenstructuur voor consumenten. Prioriteit wordt dan ook gegeven aan behoud en versterking van het winkelaanbod, het behoud en de versterking van de vier warenmarkten in Stad, Buiten en Haven en een daarbij passende standplaatsenstructuur. Tegen deze achtergrond is het standplaatsenbeleid vorm gegeven.
De belangrijkste wijzigingen ten opzichte van het huidige beleid zijn:
De huidige standplaatshouders en de Centrale Vereniging van Ambulante Handel (CVAH) worden hierover per brief geïnformeerd. Ook zal er een bijeenkomst belegd worden met de huidige standplaatshouders op maandagavond 25 juni van 18.30 tot 20.30 uur in de Burgerzaal van het Stadhuis.
Van 21 juni 2018 tot en met 1 augustus 2018 kan een ieder schriftelijk (géén e-mail) of mondeling zijn zienswijze op het conceptbeleid indienen.
U kunt uw zienswijze richten aan: het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Almere, Postbus 200, 1300 AE Almere, o.v.v. concept Standplaatsenbeleid.
Het is ook mogelijk uw zienswijze mondeling in te dienen. In dat geval kunt u een afspraak maken via het secretariaat van de afdeling Economische Zaken op telefoonnummer 14036 (vraag naar het secretariaat van de afdeling Economische Zaken).
Waar kunt u het conceptbeleid inzien?
Het papieren conceptbeleid ligt ter inzage in het stadhuis, Stadhuisplein 1 bij de afdeling Burgerzaken. Om het conceptbeleid op het Stadhuis in te komen zien, kunt u een afspraak maken met het secretariaat van de afdeling Economische Zaken, telefoon 14036 (vraag naar het secretariaat van de afdeling Economische Zaken).
U kunt het conceptbeleid inzien op de volgende tijden:
maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur;
Het concept Standplaatsenbeleid is eveneens in te zien via de website
https://www.almere.nl/bestuur/gemeentelijk-beleid/concept-beleid-in-inspraakfase
Voor vragen over het conceptbeleid kunt u terecht bij de balie van Burgerzaken in het Stadhuis, Stadhuisplein 1. Hier kunt u alleen op afspraak terecht. U kunt een afspraak maken via het secretariaat van de afdeling Burgerzaken op telefoonnummer 14036.
Na de termijn van ter inzagelegging neemt de gemeente, mede op basis van ingediende zienswijzen, een besluit over het standplaatsenbeleid. Het definitieve beleid zal na besluitvorming worden gepubliceerd op de website https://officielebekendmakingen.nl/gemeenteblad
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2018-131634.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.