Aanwijzingsbesluit klachtencoördinatoren en mediators gemeente Oldambt

 

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt;

 

Gelet op de klachtenregeling gemeente Oldambt en hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht;

 

 

Besluit :

I

Tot klachtencoördinatoren, als bedoeld in artikel 2, eerste lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt en als zodanig belast met de in artikel 2, tweede lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt genoemde taken, aan te wijzen:

- mevrouw J. de Winter – Huisman (Adviseur IV, team Juridische Zaken & Veiligheid)

- mevrouw K. Reitsema (Adviseur IV, team Juridische Zaken & Veiligheid)

- de heer A.J. de Wit (Adviseur IV, team Beleid)

Allen aangesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt.

II

Tot mediators, als bedoeld in artikel 3, eerste lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt en als zodanig belast met de in artikel 3, tweede lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt genoemde taken, aan te wijzen:

- mevrouw N.M. de Ruiter-Meijer (Beleidsuitvoering II, team Inkomen)

- de heer E.A. Abbas (Medewerker Ontwikkeling IV, team Ruimte en Economie)

Allen aangesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt.

III

Dit aanwijzingsbesluit in werking te laten treden de dag na die van bekendmaking.

 

Aldus vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt 23 januari 2018

De secretaris, De burgemeester,

H.J.J. Groothuis P. Smit.

Naar boven