Week nr. 25 Beschikking ambtshalve uitschrijving uit basisregistratie personen

 

Ten aanzien van de onderstaande personen gaat de gemeente, volgens artikel 2.21 en 2.22 Wet BRP, over tot ambtshalve uitschrijving uit de BRP van de gemeente Almere. Uit onderzoek van de gemeente is gebleken dat genoemde personen niet meer wonen op het adres waar zij in de BRP van de gemeente Almere staan ingeschreven. Uitschrijving vindt plaats met als reden: verblijfplaats onbekend of naar een specifiek land. Artikel 3:41 lid 2 van de Algemene wet bestuursrecht geeft de gemeente de mogelijkheid om de beschikking ‘ambtshalve uitschrijving’ te publiceren als de bekendmaking niet kan geschieden door toezending aan belanghebbenden.

 

Naam  

Geboren

Uitgeschreven per

R. Sotoike

02-03-1997

26-03-2018

J.F. Wiechmann

31-12-1956

26-03-2018

E. Hijrat

31-01-1990

28-03-2018

B. Peeters

24-03-1985

16-04-2018

K.R. Mstowski

27-09-1980

19-04-2018

J.V.R. Renfrum

27-08-1990

25-04-2018

E.W. Brouwer

25-12-1972

17-01-2018

F.C. Busing

11-04-1975

07-02-2018

S. R.D. Ramlal

05-01-1994

26-01-2018

M.N. Quandt

04-05-1989

14-02-2018

R. El Hejazi

17-12-1987

14-02-2018

J. van Laar

03-11-1996

15-02-2018

C. Afonso Ramos

27-05-1993

06-02-2018

M. Groen

09-10-1984

15-02-2018

T. Pomp

16-12-1971

15-02-2018

N. Abbou

07-06-1994

31-01-2018

J.K.A. Chikido

05-06-1976

05-02-2018

J.L.C. Meeuwissen

24-05-1956

24-04-2018

M.L. Mijnals

10-11-1983

06-02-2018

G.I. Bobson

12-09-1986

26-02-2018

S. Belharraga

13-07-1989

29-03-2018

M. Haferkamp

25-01-1966

01-02-2018

P.D. Majewski

22-09-1981

28-03-2018

L. de Ruiter

25-10-1980

27-02-2018

R.R. da Costa de Araújo

17-02-1988

28-03-2018

L. Romaniello

16-10-1988

25-04-2018

 

Staat uw naam hierboven genoemd of weet u waar bovenstaande personen verblijven, neem dan contact op met de afdeling Burgerzaken van de gemeente Almere via tel. 14 036 of per e-mail: info@almere.nl

 

Bezwaar

Belanghebbenden kunnen binnen 6 weken na bekendmaking van dit besluit een bezwaarschrift indienen. Het is voor burgers mogelijk om digitaal een bezwaarschrift in te dienen, middels het e-formulier op de website van de gemeente. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Als organisatie/advocaat kunt u ook een bezwaarschrift indienen. Daarvoor dient u gebruik te maken van eHerkenning.

Tevens kan een bezwaarschrift per post worden ingediend.

Het bezwaarschrift dient dan te worden gericht aan de bezwaarschriftencommissie, Postbus 200, 1300 AE Almere. Vermeld in het bezwaarschift uw naam, adres, datum, handtekening, een omschrijving van het besluit (of een kopie van het besluit) waartegen het bezwaar is gericht en de reden waarom u het niet eens bent met dit besluit.

Het indienen van een bezwaarschrift schorst niet de werking van dit besluit. Als onverwijlde spoed dit vereist, kan hangende de bezwaarschriftenprocedure een voorlopige voorziening worden gevraagd aan de voorzieningenrechter van de Rechtbank Midden-Nederland, Afdeling Bestuursrecht, o.v.v. voorlopige voorzieningen, postbus 16005, 3500 DA Utrecht. Hiervoor is griffierecht verschuldigd.

Let op: Heeft u een geactiveerd account op de Berichtenbox van MijnOverheid? De ontvangstbevestigingen worden via de Berichtenbox verstuurd.

Houd deze daarom goed in de gaten. Meer informatie over het aansluiten op de Berichtenbox van MijnOverheid vindt u op https://mijn.overheid.nl.

 

 

Naar boven