Gemeente Heerlen - Beschikking evaluatieverslag bodemsanering locatie Akerstraat Noord 28-34 te Hoensbroek

Burgemeester en Wethouders van Heerlen maken op grond van artikel 28, lid 7 van de Wet bodembescherming en artikel 2 lid 2 van de Verordening bodemsanering gemeente Heerlen 2006 bekend dat op 09-11-2017 (ingeboekt onder nummer Z-16115156) een melding is ontvangen van Bosatex. De melding betreft het indienen van het evaluatieverslag van de saneringswerkzaamheden uitgevoerd op de locatie plaatselijk aangeduid Akerstraat-Noord 28-34 te Hoensbroek, kadastraal aangeduid als:

- gemeente Hoensbroek, sectie D, nummer 76;

- gemeente Hoensbroek, sectie D, nummer 77;

- gemeente Hoensbroek, sectie D, nummer 78;

- gemeente Hoensbroek, sectie D, nummer 4378 (gedeeltelijk).

 

Verzocht wordt om in te stemmen met het ingediende evaluatieverslag.

 

Terinzagelegging

De stukken liggen van 16-01-2018 tot en met 27-02-2018 ter inzage bij de infobalie in de publiekshal van het Stadhuis, Geleenstraat 27 te Heerlen van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 14.00 uur en donderdag tevens van 14.00 uur tot 20.00 uur.

 

Indienen beroep

Op grond van het bepaalde in de Algemene wet bestuursrecht kan beroep worden ingesteld op het voornoemde besluit bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State.

 

Aangezien geen zienswijzen tegen de ter inzage gelegde ontwerpbeschikking zijn kenbaar gemaakt, kunnen slechts belanghebbenden die aantonen dat zij redelijkerwijs niet in staat zijn geweest om zienswijzen kenbaar te maken gedurende bovengenoemde termijn, beroep instellen.

 

Het gemotiveerde beroepschrift dient - bij afzonderlijke brief - te worden gezonden naar de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA, Den Haag. Degene die beroep instelt kan tevens binnen de genoemde termijn een verzoek om voorlopige voorziening indienen bij de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State. Het besluit wordt niet van kracht voordat op dat verzoek is beslist.

 

Bij de indiening van het beroepsschrift en/of de indiening van voorlopige voorziening moeten de volgende gegevens worden vermeld:

de naam en het adres van de indiener;

de dagtekening van het beroep;

een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht (inclusief datum en kenmerk van het besluit);

de gronden van het beroep.

 

Bij het beroepschrift wordt zo mogelijk een kopie van het bestreden besluit worden toegevoegd.

 

Tevens bestaat de mogelijkheid om digitaal beroep in te stellen en een verzoek om voorlopige voorziening in de dienen via https://digitaalloket.raadvanstate.nl. Hiervoor is een elektronische handtekening (DigiD) nodig. Op de genoemde site van de Raad van State staan de exacte voorwaarden vermeld.

 

Tegen vergoeding van de kosten wordt een afschrift van de ter inzage gelegde stukken verstrekt.

Naar boven