Inspraak Standplaatsenbeleid gemeente Oldambt 2018

Het standplaatsenbeleid geeft een toetsingskader voor de beoordeling van aanvragen om een standplaats. Het aantal en de locaties van standplaatsen in de gemeente worden in dit beleid gereguleerd. Zo wordt een goede spreiding van standplaatsen op diverse locaties bewerkstelligd.

Het concept Standplaatsenbeleid gemeente Oldambt 2018 ligt voor een ieder vanaf 17 mei 2018 gedurende 6 weken ter inzage. Deze inspraakprocedure is gebaseerd op afdeling 3.4 van de Algemene wet bestuursrecht. Het concept kan worden ingezien in het gemeentehuis van Oldambt, Johan Modastraat 6 te Winschoten tijdens de openingstijden. Het concept is tevens als bijlage bij de bekendmaking op overheid.nl gevoegd.

Een ieder kan gedurende de termijn van de ter inzage ligging schriftelijk zienswijzen indienen bij het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt, Postbus 175, 9670 AD Winschoten. Via info@gemeente-Oldambt.nl kan ook per e-mail een zienswijze worden ingediend. Ook het indienen van een mondelinge zienswijze is mogelijk. Hiervoor kunt u contact opnemen met de heer H. van Houten van het team Vergunningen, Toezicht en Handhaving, tel. (0597) 48 20 00.

Winschoten, 16 mei 2018

Naar boven