Mandaatregister gemeente Horst aan de Maas geactualiseerd

 

Inleiding

Het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester alsmede de heffings- en invorderingsambtenaar van de gemeente Horst aan de Maas hebben, ieder voor zijn bevoegdheden, op 9 mei 2017 en 15 mei 2017 het geactualiseerde mandaatregister Horst aan de Maas vastgesteld en de daarin genoemde mandaten verleend.

Beschrijving

In het mandaatregister is opgenomen welke bevoegdheden van het college, de burgemeester en de heffings- en invorderingsambtenaren aan leidinggevenden, andere medewerkers van de gemeentelijke organisatie en aan derden zijn gemandateerd. Het mandaatregister is aangepast op nieuwe regelgeving en taken en de hiermee oplopende organisatieontwikkeling. Het mandaatregister behoort bij de Mandaatregeling Horst aan de Maas. De mandaatregeling zelf is ongewijzigd.

Verdere procedure

Het nieuwe mandaatregister treedt in werking op de dag na die van de bekendmaking ervan. Op dat moment wordt het bestaande mandaatregister ingetrokken. U kunt de Mandaatregeling Horst aan de Maas met het nieuwe mandaatregister ook raadplegen via www.overheid.nl (lokale wet- en regelgeving). De mandaatregeling met het nieuwe mandaatregister liggen ook zes weken voor iedereen tijdens de openingstijden ter inzage in de informatiehoek van het gemeentehuis.

Naar boven