Vaststelling Mandaatregister gemeente Utrecht – ondermandaaten volmacht Interne BedrijvenConcern Inkoop (COIN)

 

Het Hoofd Concern Inkoop van het organisatieonderdeel Interne Bedrijven,

Gezien de besluiten van het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van 20 december 2016 en het besluit van de Algemeen Directeur, 20 december 2016 waarbij, ieder voor zover het zijn eigen bevoegdheden betreft, het Mandaatregister Gemeente Utrecht is vastgesteld.

Overwegende dat in die vastgestelde regeling is bepaald dat geheel of gedeeltelijk verlenen van ondermandaat en ondervolmacht door de directeur aan functionarissen werkzaam binnen of voor het organisatieonderdeel Interne Bedrijven Concern Inkoop is toegestaan.

Gelet op de artikelen 10:1 tot en met 10:12 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 160 en 171 Gemeentewet.

BESLUIT:

  • 1.

    Vast te stellen de ondermandaten en ondervolmachten Interne Bedrijven Concern Inkoop zoals opgenomen in hoofdstuk 7.1 van het mandaatregister.

  • 2.

    Alle eerdere besluiten over de vaststelling van ondermandaten en ondervolmachten in te trekken

Het mandaat wordt verleend met inbegrip van de ondertekening van de stukken waarop de bevoegdheid betrekking heeft.

Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2017.

Utrecht, 20 december 2016,

Mr. P.C. van Doorn,

Hoofd Concern Inkoop (COIN).

Naar boven