Wijziging Register mandaatbesluit 2016 gemeente Nuth 2016/Algemene wet bestuursrecht-voeren procedures

Het College van Burgemeester en wethouders van de gemeente Nuth:

gelet op artikel 160, lid 1 onder f van de Gemeentewet;

 

 

b e s l u i t :

 

ARTIKEL 1.

Paragraaf 3.1 van het Mandaatregister wordt als volgt gelezen:

 

3.1.

Algemene wet bestuursrecht

 

Correspondentie, beleidsnotities en verweerschriften met betrekking tot bezwaar en (hoger)beroeps procedures alsook verzoeken om voorlopige voorziening voor zover passend binnen de aard en strekking van de primaire besluitvorming,

  • Adviseurs Bedrijfsvoering, Beleidsmedewerkers Ruimte & Samenleving en de medewerkers Uitvoering en Handhaving Wonen & Bouwen van de afdeling Publieke Diestverleneing.

  • In overleg met de Concerncontroller.

  • Geen besluiten m.b.t. mediation of beslissingen op bezwaarschrift of het instellen van rechtsmiddelen/procedures.

 

3.2.

 

Art.7:10, 3e en 4e lid

Het verdagen van een beslissing op bezwaar.

 

De Secretaris van de Commissie voor de Bezwaarschriften

 

3.3.

 

 

Correspondentie ter voorbereiding en ter uitvoering van besluiten, het opvragen van gegevens bij aanvragers en derden.

Alle medewerkers binnen het kader van de hen opgedragen taak.

ARTIKEL II.

Citeerwijze

Wijziging Register Mandaatbesluit gemeente Nuth 2016-Algemene wet bestuursrecht-voeren procedures.

ARTIKEL III.

Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking op 1 maart 2017.

 

5 april 2017

Burgemeester en wethouders van Nuth.

De Secretaris,

Drs. H.J.M. van Mierlo

De Burgemeester,

mevr. D.H. Schmalschläger.

Naar boven