1e wijziging Procedureregeling functiebeschrijving en –waardering

Burgemeester en wethouders van de gemeente Kampen;

overwegende dat door de vele wijzigingen van de CAR-LAR er voor diverse gemeentelijke rechtspositieregelingen ook aanpassingen nodig zijn;

gelet op het bepaalde in artikel 160 van de Gemeentewet;

gelet op de verkregen overeenstemming met de commissie voor georganiseerd overleg;

besluiten:

de Procedureregeling functiebeschrijving en –waardering te wijzigen als volgt:

 

Artikel 1  

Artikel 7 lid 3 wordt gewijzigd als volgt:

De directie maakt schriftelijk aan de functiehouder bekend welke functiebeschrijving op zijn/haar takenpakket van toepassing gaat worden (indelingsbesluit). In dit voorgenomen indelingsbesluit zijn tevens de gevolgen opgenomen voor de inschaling, het salaris en de toegekende salaristoelage(n).

 

Lid 5 van dit artikel wordt gelezen als volgt:

Na het verstrijken van de termijn als bedoeld in lid 4, maakt het college, indien van toepassing na heroverweging van de ingediende zienswijze(n) van de functiehouder(s) en het advies van de directie, schriftelijk en gemotiveerd aan de functiehouder bekend in welke functiebeschrijving het takenpakket van de functiehouder is ingedeeld en wat de gevolgen zijn voor de inschaling, het salaris en de toegekende salaristoelage(n). Deze mededeling is een besluit als bedoeld in artikel 1:3 van de Algemene wet bestuurdrecht.

Artikel 2  

De wijzigingen treden in werking op de dag na bekendmaking.

 

Aldus besloten in de vergadering van burgemeester en wethouders van de gemeente Kampen d.d. 14 februari 2017.

de secretaris,

J.F. Goedegebure

de burgemeester,

drs. mr. B. Koelewijn

Naar boven