Gemeenteblad van Opsterland
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Opsterland | Gemeenteblad 2017, 170255 | Overige besluiten van algemene strekking |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Opsterland | Gemeenteblad 2017, 170255 | Overige besluiten van algemene strekking |
Werktijdenregeling gemeente Opsterland 2017
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Opsterland;
gezien de afspraken die in de CAO Gemeenten 2011-2012 zijn gemaakt over modernisering en flexibilisering van de werktijden in de Collectieve Arbeidsvoorwaardenregeling – Uitwerkingsovereenkomst (CAR-UWO);
gelet op artikel 160 van de Gemeentewet;
gelet op artikel 4:1 van de CAR-UWO, zoals die per 1 januari 2014 luiden;
gelet op de instemming van de Ondernemingsraad van 20 december 2016;
WERKTIJDENREGELING GEMEENTE OPSTERLAND 2017
Deze regeling is bedoeld om de spelregels rondom standaard werktijden vast te leggen. Daarbij worden kaders aangegeven waarbinnen leidinggevenden en medewerker eigen regelruimte hebben en waar ruimte is voor maatwerk. De regeling gaat uit van sturing op resultaten en niet op sturing van aanwezigheid.
In de regeling zijn geen artikelen opgenomen over begin-, eindtijden en bloktijden. Werktijden en werkroosters worden door medewerker en leidinggevende in overleg vastgesteld waarbij rekening wordt gehouden met de aard van de functie en de persoonlijke omstandigheden.
De leidinggevende is verantwoordelijk voor een voldoende bezetting en of bereikbaarheid.
De bijzondere regeling is van toepassing op medewerkers die op wisselende tijden volgens rooster of bloktijden werken, waarvoor de individuele werktijden eenzijdig door de werkgever worden vastgesteld. Het college bepaalt welke functiegroep(en) onder de bijzondere regeling vallen. Deze functiegroep(en) en functies zijn opgenomen in bijlage 1 van deze regeling.
Medewerkers kunnen werkzaamheden verrichten binnen het dagvenster van maandag tot en met vrijdag tussen 7.00 uur en 22.00 uur.
Aldus vastgesteld in de openbare vergadering van burgemeester en wethouders van 28 februari 2017,
De secretaris, de burgemeester
Koen van veen Ellen van Selm
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2017-170255.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.