Besluit tot intrekking van vervanging van archiefbescheiden

besluit(en):

Artikel 1  

Het besluit tot vervanging m.b.t. het zaaktype 'melding uitvaart behandelen' dd. 24 april 2017

in te trekken.

Artikel 2  

Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na de dag van bekendmaking van

dit besluit op Overheid.nl.

Artikel 3  

Dit besluit kan worden aangehaald als: Besluit intrekking vervanging archiefbescheiden

melding uitvaart behandelen 2017.

Bezwaarmogelijkheid

 

Belanghebbenden kunnen op grond van de Algemene wet bestuursrecht binnen zes weken ingaande de dag na de dag van bekendmaking aan de aanvrager tegen dit besluit bezwaar maken. Het bezwaarschrift moet uw naam en adres bevatten, duidelijk maken tegen welk besluit u bezwaar maakt en gemotiveerd, gedateerd en ondertekend zijn. Het bezwaarschrift moet worden gericht aan het College van burgemeester en wethouders van de gemeente Rotterdam, Postbus 1011, 3000 BA Rotterdam, o.v.v. “Bezwaar vervangingsbesluit afdeling P&SZ, Maatschappelijke Ontwikkeling”.

 

U kunt uw bezwaarschrift ook via internet indienen via het webformulier. U heeft daarvoor wel een DigiD-code, of als bedrijf een E-herkenning, nodig. Deze kunt u aanvragen www.digid.nl, respectievelijk www.eherkenning.nl.

 

Voorlopige voorziening

Een bezwaar schorst de werking van een besluit niet. Heeft uw bezwaar een spoedeisend karakter, dan kunt u bij de rechter een 'voorlopige voorziening' aanvragen. Uw kunt een verzoek om een voorlopige voorziening (o.a. schorsing) indienen bij:

 

Rechtbank Rotterdam, sector Bestuursrecht, Postbus 50951, 3007 BM te ROTTERDAM.

 

Voor een dergelijk verzoek is griffierecht verschuldigd.

 

dr. Onna de Zwart, MPH

Directeur Welzijn, Zorg en Jeugdhulp

Naar boven