Gemeenteblad van De Marne
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
De Marne | Gemeenteblad 2017, 150064 | Overige besluiten van algemene strekking |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
De Marne | Gemeenteblad 2017, 150064 | Overige besluiten van algemene strekking |
Mandaatbesluit Inkoop jeugdhulp 2018 t/m 2010
Burgemeester en wethouders van de gemeente De Marne maken bekend dat het Dagelijks Bestuur en de voorzitter van de Gemeenschappelijke regeling Publieke Gezondheid & Zorg Groningen op 9 juni 2017 het volgende besluit hebben genomen:
Het Dagelijks Bestuur, respectievelijk de voorzitter van de Gemeenschappelijke regeling Publieke Gezondheid en Zorg Groningen, respectievelijk de directeur van de Regionale Inkooporganisatie Groninger Gemeenten. Uitgaande van het feit dat de inkoop van de producten voor jeugdhulp door 23 gemeenten in zijn geheel wordt gemandateerd aan het Dagelijks Bestuur van de PG & Z, en dat het Dagelijks Bestuur van de GR PG & Z deze taak verder mandateert aan de directeur van de RIGG. De directeur van de RIGG dient in te stemmen met het mandaat van het Dagelijks Bestuur en de in de bijlage genoemde voorwaarden te accepteren door middel van ondertekening van dit besluit;
besluiten, ieder voor zover het de eigen bevoegdheden betreft,
de directeur van de RIGG, onder de voorwaarden die opgenomen zijn in dit mandaatbesluit, te mandateren/machtigen om de inkoop voor de jeugdhulp (ZIN) voor de periode 2018-2020 onder de in dit mandaatbesluit gestelde regels en voorwaarden (bijlage 1) vast te stellen en bekend te maken.
Besloten in de vergadering 9 juni 2017,
Bijlage 1 bij het mandaatbesluit inkoop jeugdhulp 2018 t/m 2020
Voorwaarden voor mandaatverlening en machtiging inkoop jeugdhulp aan de directeur van de RIGG
De directeur van de RIGG wordt gemandateerd/gemachtigd om namens de betrokken gemeenten en bestuursorganen de inkoop 2018-2020 uit te voeren, zulks in de ruimste zins des woords:
Artikel 1 Privaatrechtelijke rechtshandelingen en volmacht
Met betrekking tot de uitoefening van de gemandateerde bevoegdheden:
Onder uitvoering van het inkoopmandaat wordt mede verstaan:
Artikel 3 Beperkingen en voorwaarden mandaat
a. informeert het Dagelijks Bestuur tijdig over alle mogelijke relevante ontwikkelingen met betrekking tot de voorbereiding van de inkoop, de inkoop zelf en de uitvoering van de inkoop.
b. zal in gevallen waarin er belangrijke beleidsmatige, financiële en/of publicitaire gevolgen te verwachten zijn (de voorzitter van) het Dagelijks Bestuur tijdig informeren.
c. legt periodiek verantwoording af over de wijze waarop hij/zij de taken uitvoert.
Indien de directeur onderdelen van dit mandaat wil ondermandateren, heeft hij/zij daarvoor toestemming nodig van het DB van de gemeenschappelijke regeling PG & Z. 4
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2017-150064.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.